Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Po seřízení to konečně jede... :D
-táne hezky od spoda
-slušně to brzdí
-je fakt pohodlná
-nezničitelnej motor
-TEN ZVUK S LAĎÁKEM !!! STRAŠNEJ MAZEC :)
- nemá z výroby dvě koncovky vejfuku
- z výroby neregulovatelná tuhost přední vidlice ( v základu měkčí nastavení) lze vyřešit progresiv pružinami ...už tam jsou :)
Moje úpravy |
Když jsem jí koupil namontován laďák ixil ze střednim svodem a s homologační vložkou. Při velkym servisu jsem vložku vyndal a osladil na brzdě |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubky |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 250 -300 |
Obecné
Moje závady | Koupená s málo najetýma km ale týpek se o ní moc nestaral. Na výměnu bylo: -ložisko krku řízení vytlučený , -rozvoďák, -vyštípaný tunely pod víkem motoru držící víko a kliku, - těsnění pod víkem, -těsnění pod hlavou, -neoriginální šroub na víku motoru, -zacpaný karburátory, - zaseknutý sytič na motoru (brala 10 litrů na sto:), -rozhašenej předstih -sjetá přední guma. Nyní vše odstraněno seřízení na brzdě. |
---|