PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 EVO (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KORYTT33
Vloženo 13.3.2011
Aktualizováno 2.9.2013
Zobrazeno 3 496x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 29 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 49 000
Silné stránky

2T motor.. Výkon,Kouťák,Podvozek,Brzdy,

Slabé stránky

2T Motor...

Moje úpravy

Stran motoru: Byl vyměněna hlava 200C za 200H, plochý píst Vertex SP. Co se týče komprese, myslím něco okolo 13:1.Mezera mezi pístem a válcem je 4-5 setin mm.Karburátor Mikuni TM35 a natryskován, byl dán výfuk z Mita SP a nakonec ještě jiné zapalování Kokusan z Mita racing.
Dále... dány menší blinkry, Xenon, Černo koženko potaženo sedlo, Gumy: Pirelli Diablo Supercorsa CS2 drží jak přibitý!:)

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0,8-1 l/1000 km

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Dvojitý páteřový, hliníková slitina.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Úpravy motoru Byla vyměněna hlava 200C za 200H, plochý píst Vertex SP. Co se týče komprese, myslím něco okolo 13:1.Mezera mezi pístem a válcem je 4-5 desetin mm.Karburátor Mikuni TM35 a natryskován, byl dán výfuk z Mita SP a nakonec ještě jiné zapalování Kokusan z Mita racing.
Použité pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa CS2

Obecné

Moje závady Klasické strasti 2T motoru.


TOPlist