Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 49 000 |
2T motor.. Výkon,Kouťák,Podvozek,Brzdy,
2T Motor...
Moje úpravy |
Stran motoru: Byl vyměněna hlava 200C za 200H, plochý píst Vertex SP. Co se týče komprese, myslím něco okolo 13:1.Mezera mezi pístem a válcem je 4-5 setin mm.Karburátor Mikuni TM35 a natryskován, byl dán výfuk z Mita SP a nakonec ještě jiné zapalování Kokusan z Mita racing. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,8-1 l/1000 km |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Dvojitý páteřový, hliníková slitina. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Úpravy motoru | Byla vyměněna hlava 200C za 200H, plochý píst Vertex SP. Co se týče komprese, myslím něco okolo 13:1.Mezera mezi pístem a válcem je 4-5 desetin mm.Karburátor Mikuni TM35 a natryskován, byl dán výfuk z Mita SP a nakonec ještě jiné zapalování Kokusan z Mita racing. |
Použité pneumatiky | Pirelli Diablo Supercorsa CS2 |
Obecné
Moje závady | Klasické strasti 2T motoru. |
---|