Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 32000kč |
Silné stránky
Na tak malý objem krásně ovladatelná a relativně i silná... Překvapivě silné brzdy...
Slabé stránky
Pod 5000 ot. nic moc... Spojka je plně funkční, až když se ohřeje na provozní teplotu...
Moje úpravy |
Laděný komplet výfuk GIANELLI, otevřená řídící jednotka, karbec, reflexní proužky a doplňky PROOBIKES... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | v návaznosti s benzínem... |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | GOLDFREN S3 |
Úpravy motoru | Otevřená z 9 na 22koní, iridiová svíčka, laděný výfuk GIANELLI... |
Úpravy podvozku | Žádné. Pouze nové pneu DUNLOP QUALIFIER... |
Úpravy brzd. systému | Nová brzdová kapalina DOT 5.1 |
Použité pneumatiky | DUNLOP QUALIFIER... |
Úpravy řídící jednotky | Výměna z 5kw na 22kw |
Obecné
Moje závady | Jako skoro u všech stržený šnek náhonu tachometru... |
---|