Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 160000,- |
Ovladatelnost,snadný servis,technická nenáročnost,skvělá na okruh a hravá
Jízda ve dvou,nad 300km a v koloně škube,ale tohle není o pohodlíčku,to se musí vychutnat
Moje úpravy |
Předělání předku:přední usd vidle,šestipístky tokico,pancéřové hadice,pumpa na 6pístky,krátké páčky titax,blatník,vše ze sedumpade.Tmavé MRA,karbonové diodové blinkry,karbonové chrániče pat,zlatě eloxované stupačky,diody denního svícení |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spotřeba oleje l/1000km | 200ml |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Hliníkový svařenec deltabox |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Použité destičky | brembo sinter |
---|---|
Úpravy brzd. systému | Pancérové hadice,pumpa z gsxr1000,šestipístky tokico TL,tvarové kotouče vave,destičky brembo |
Použité pneumatiky | Dunlop D 208 a Pirelli supercorsa |
Obecné
Moje závady | Po 5tis.km.Uklepání přední brzdové páčky(druhovýroba)během jízdy.8tis.km netěsnost gufer u př.vidlic.Uvolnění ložisek krku řízení .12tis.km odešla pumpa přední brzdy.22tis.km výmněna rozvodového setu a druhého spojkového setu.33tis-rozpojení šesti nýtů na pravém brzdovém kotouči(dojezd o.k.)přenýtování a nové tvarové obruče. |
---|