Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 29000 |
Cena, jednoduchost a na čínu kvalitní elektrika, hodnej motor, dostatečně silnej motor na hobby matlání v blátě, ovladatelnost, nízká váha na velkou a lacinou motorku, předvídatelné brzdy, levné díly, samodomo servis, STARTÉR i kopačka
lakování rámu a motoru, zpracování plastů, tvrdý zadek (pružina centrálu stavěná na moto o cca 150-200kg váhy), měkký předek(přes 10cm zdvihu jde pryč po nasednutí jezdce, pak stačí sjezd na brzdách a je to na dorazech..) nutné jiné pružiny a řidší olej. Kopačka, která má kvůli hodně vzadu umístěným stupačkám dost nešťastný tvar a je to kujva dřina bez baterky.
Moje úpravy |
Drobnosti na plastech, trochu poupravil vedení elektriky, doplněn palivový filtr, komplet pružiny z Hondy CR80, doplněna ochranna rámu a spodku motoru z pryžových placek co se dávají mezi pražce kolejnice |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Spotřeba oleje l/1000km | neměřitelná |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | ocelový deltabox, vůbec nerezne, oloupaný místa jsem po vybalení stříknul sprejem a po zimě mimo solený silnice uplně ok. Nereznou ani šrouby, nic. |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Skoky | |
Ochrana jezdce terén |
Obecné
Moje závady | Po 35MTH žádné |
---|