Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 15000 |
Silné stránky
nezničitelný stroj Dobrý tah motoru, plynulá jízda
skvělá stabilita a ovladatelnost
Slabé stránky
rychle se uchlastá a málo svítí
Moje úpravy |
Válec z ČZ 477, řídítka s hrazdou |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Zkušenosti se servisem | vždy jde opravit doma v garáži se základním vybavením |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 250km |
Obecné
Moje závady | skrat drátu od regulátoru dobíjení o rám vypadlý uhlík dobíjení, prasknutí pastorku náhonu tachometru, urvaný kabel na uhlíku |
---|---|
Použitý spotřební materiál | svíčky nepočítám, je to dvoutakt baterie, lanko plynu, 2x duše, plovák karburátoru,4x žárovky, 2x kondenzátor, 3x zapalovací kladívko, 2x výměna oleje |