Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 169000 |
Silné stránky
Ovladatelnost, brzdy, podvozek, linearní zátah motoru, kvalita zpracování, nadčasový design.
Slabé stránky
Zatím asi jen ten olej.. A nedomyšlená konstrukce zadního blatníku.
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Sport
Úpravy motoru | Giannelli karbon homologovanej laďák + Mezisvod Arrow + Bazzaz Z-Bomb Timing Retard Calibrator |
---|---|
Tlumič řízení | |
Použité destičky | AP Racing LMP409 SF |
Použité pneumatiky | Dunlop Sportmax QUALIFIER II |
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,2-0,4 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Obecné
Moje závady | Vůbec nic, akorát motoru chutná olej (dle stylu jízdy). Při běžném režimu bere neznatelně, jakmile se ale drží pod krkem, umí vzít i cca 0,4 litru na 1000 km. Momentálně experimentuju s viskozitou 10W-50, dle Hondy a dalších majitelů spotřeba údajně klesne. EDIT: tak po přechodu na 10W-50 klesla spotřeba oleje na 0,2 litru na 1000 km. To už není tak hrozný! Jo a zdá se mi, že nejvíc ten motor nebere na okruhu, ale při rychlých přesunech po dálnici.. |
---|
Zázemí
Zkušenosti se servisem | Zatím žádné. |
---|