Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
- motor
- podvozek
- brzdy
- vzhled
- jedinečnost
Slabé stránky
- zpřevodování
- vibrace
Moje úpravy |
- LED blinkry |
---|
Obecné
Moje závady | Zatím diky bohu žádné a snad to tak dlouho zůstane |
---|---|
Použitý spotřební materiál | MOTUL 300V 10W-40 MOTUL EFG 660 DOT4 Magura blood (spojka) - Nahrazeno MOTUL 300V a funguje skoro celou sezonu!!! MOTUL mocool fluid NGK CR8EIX SBS Dual Carbon pads |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1-0,2 |
---|---|
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4 |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Cestování
Možnosti uchycení zavazadel | |
---|---|
Pohodlí jezdce |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů |
Jízda
Terén | |
---|---|
Sport | |
Město | |
Cestování |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Sport
Úpravy motoru | - Otevřené sání - Otevřené výfuky (přijdou na řadu laděné svody Plány: - Ostřejší vačky z 510 - Ventily (titan vs. ocel) z 510 - Nižší těsnění hlavy (drobné zvýšení komprese) - Jednotka Ignijet - Ladit, ladit a ladit dokud mi nehrábne |
---|---|
Úpravy podvozku | Výměna olejů za hustší, originál je dost měkký pro použití na okruhu, a i v provozu byla docela měkká. |
Úpravy brzd. systému | - Radiální brzdová pumpa z YZF-R1 2012 - SBS Dual Carbon destičky |