renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna SMS 630 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PRiPaDoVaK
Vloženo 9.7.2018
Aktualizováno 14.4.2021
Zobrazeno 2 047x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

- motor
- podvozek
- brzdy
- vzhled
- jedinečnost

Slabé stránky

- zpřevodování
- vibrace

Moje úpravy

- LED blinkry
- Lepší žárovka hl. světla
- handguardy s výztuhou
- kompletní odprasení motorky (člověk se až diví co za sračky z motorky sundá)

Obecné

Moje závady Zatím diky bohu žádné a snad to tak dlouho zůstane
Použitý spotřební materiál MOTUL 300V 10W-40
MOTUL EFG 660 DOT4
Magura blood (spojka) - Nahrazeno MOTUL 300V a funguje skoro celou sezonu!!!
MOTUL mocool fluid
NGK CR8EIX
SBS Dual Carbon pads

Motor

Spotřeba oleje l/1000km 0,1-0,2
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Úpravy motoru - Otevřené sání
- Otevřené výfuky (přijdou na řadu laděné svody

Plány:
- Ostřejší vačky z 510
- Ventily (titan vs. ocel) z 510
- Nižší těsnění hlavy (drobné zvýšení komprese)
- Jednotka Ignijet
- Ladit, ladit a ladit dokud mi nehrábne
Úpravy podvozku Výměna olejů za hustší, originál je dost měkký pro použití na okruhu, a i v provozu byla docela měkká.
Úpravy brzd. systému - Radiální brzdová pumpa z YZF-R1 2012
- SBS Dual Carbon destičky


TOPlist