Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 159 990 |
Master of Torque... Seděl jsem snad na 5 čtyřválcích a ty tohle neumí. Zvuk to má pěkný ale není moc slyšet (chce to laďák). Po 3 tisících bych řekl že i zadní guma je super (origo kaučuky ale 180tka) sedí to jak přibitý, ale už se stalo že mi utekl do strany když sem hovadsky vyjížděl z křižovatky
Možná by na mě na tom mohlo méně foukat, mám 170 a ať lehnu kam chci tak to fučí jak kráva do limitu povolené rychlosti ok, při testu nad limity silnice dost unavuje
Moje úpravy |
Padáky RUTAN, proketor os (p+z) RUTAN, orig. tank pad, Přemýšlím na plexi (puig/ermax). chci nějaký tankvak ale většina je na magnet a nádrž je pod plasty> nedrží. Jedinou možností asi na tanklock víčko nádrže. A laďák... Akrap stojí celkem ranec (rozuměj komplet se svody ne slip-on)asi půjdu do konceptu od MIVV, Má € pro STK a já ho nechci schovávat kvůli každý STK nebo cestě za hranice |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.3 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,2? |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový, ocelový pokud se nepletu, motor součástí rámu. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servisová-no v Ostravě-Vítkovice > Tam jsem jí i koupil. Super podnik, s technikem sem dá dobře pokecat. Příjemný podnik "rodinný" přístup a zázemí. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 250-300 |
Obecné
Moje závady | Nejsou, je nová a poslušná |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Vše Yamaha Genuine. Je nová a je na tom vychovaná. Budu v tom pokračovat |