PROFIL MOTORKY

Zipp Manic (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Shorty1810
Vloženo 4.7.2017
Aktualizováno 8.8.2017
Zobrazeno 2 334x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 37 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 23 000,- Kč
Silné stránky

Levná motorka poskytující skutečný zážitek z jízdy na velké motorce.
Ve městě je rychlost a výkon dostatečný a zaručuje přiměřeně bezpečnou jízdu mezi auty.
Co se týče max. rychlosti zdá se mi 70 km/hod maximum, co bych jel na jakékoliv motorce, protože hrozně fučí.

Slabé stránky

Motor 50 ccm nemá dostatečný výkon pro jízdu mimo město, kde rychlost 50 km/hod nepostačuje pro pohodovou jízdu mezi auty, které neustále předjíždějí a to je nepříjemné. Navíc řidiči aut nejsou ohleduplní a je to často i nebezpečné.

Moje úpravy

Odstranil jsem omezovač výkonu - dírka za kolenem výfuku, motor nevynechává a zvýšil se výkon.

Motor

Spotřeba oleje l/1000km 0,5
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 2.1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 300

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Servis v pohodě, dělám si ho sám a nemám s tím problém. Pouze na výměnu oleje jsem zajel do servisu abych měl záznam v servisní knize pro případ záruční opravy.
Je to jednoduchý stroj a seřízení karburátoru, výměna oleje, seřízení brzd, dotažení matic, napnutí řetězu, seřízení ventilů zvládne prakticky každý s průměrným vybavením. Nelze na tom nic pokazit. Matice se nepovolují.

Jízda

Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Trubkový se štanglou.

Obecné

Moje závady Brzdový disk házel, nebyl a vystředěn brzdič. Koupil jsem distanční podložky 0,1 a 0,3 mm 8/14 mm a disk jsem pomocí jednoduchého přípravku co nejvíce vyrovnal. Brzdič jsem pomocí podložek vyrovnal tak, aby obě destičky doléhaly současně. Rovnoměrnost brzdění se zlepšila.
Použitý spotřební materiál Olej 10W40 pro motocykly, distanční podložky, svíčka.


TOPlist