Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | £1500 |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
- na dnesni pomery slaby vykon 75 koni, ale da se vylepsit na cca 100 koni (www.tills.de)
- velmi slaby vyber pneumatik v tech historickych rozmerech...
Moje úpravy |
- pad, oprava/nove bazarove dily kapotaze/paint job |
---|
Cestování
Dojezd na nádrž | 370 km |
---|---|
Světla | |
Ochrana spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce |
Obecné
Moje závady | nefunkcni ABS - zavada #7 = ABS ridici pocitac je kaput, nejakej Japonec to umi opravit za cca £100, s postovnym cca £150, ale radsi jsem koupil jinou s funkcnim ABS a dalsima doplnkama... |
---|---|
Použitý spotřební materiál | mazani hrideli kardanu Honda MoLy 60 aspon dvakrat za rok... |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Brzdy | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Vibrace | |
Spojka | |
Průběh výkonu |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | servisuju dost daleko od domova, www.motoscot.co.uk - protoze je nejlepsi... ale kousek od domova mam BMW Vines of Guildford, a maji tam specialistu na classic-K, takze ... |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | klasika; trubkac s motorem soucasti ramu. |