Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 110000 |
Silné stránky
Kopanec v 7tis
Slabé stránky
Motor mel strasne slabej spodek, vykonova dira do cca 4tis. Nevim, jestli to nebylo nahodou zapricineny koncovkama vejfuku a odpojeni privery ve vejfuku.
Moje úpravy |
Motorka mela koncovky Leo Vince GP Style a hezci podsedlovku. |
---|
Zázemí
Servisní síť | |
---|---|
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Pouze repase prednich tlumicu, vytekal olej az na brzdy. Po oprave bez problemu. |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení |
Motor
Brzdy | |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 250km |
Obecné
Moje závady | Nefunkcni zadni svetlo pri urcitym zpusobu otoceni klickem - zrejme spatnej kontakt ve spinaci skrince. Pri nefunkcnosti jsem musel klicek vyndat a jinak ho zastrcit, pripadne jinak s nim otocit, aby se svetlo rozsvitilo. Musel jsem nechat udelat repasi prednich tlumicu, protoze jeden vytykal az na brzdy. Po repasi vse v poradku. Nasledne jsem musel koupit komplet predni brzdovy oblozeni protoze olej se dostal az na desticky. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Michelin Pilot Road 2, predni brzdovy oblozeni Nissin ST, PDL |