Jestliže NSU Max TT vznikl jen v padesátkusovém počtu, proti terénnímu speciálu Geländemax, který byl spíš kusovou záležitostí, šlo přeci jen o aspoň nějakou sérii. Ostřejší sourozenec se odlišoval hlavně dvojicí zadních tlumičů a šlo o stroj, který mezi lety 1955 až 1960 dominoval německému terénnímu mistrovství. Na rozdíl od Maxe TT měl vpředu 21 palcové kolo a rozšířenou zadní kyvku, aby se do ní vešel širší drapák. Výkon se povedl západoněmekcým soudruhům díky vyšší kompresi a jiné vačce vyšponovat až na pětadvacet koní. Geländemax vítězil v domácím mistráku v provedení sólo, se sajdou a protože šlo o tovární speciály, prakticky žádný kus nebyl stejný.
Přesto, že celá rodina Maxů patřila mezi nejlepší mašiny své doby, značka NSU se postupně přeorientovala výhradně na auta a díky tomu jak TT, tak Geländemax zústaly nejlepšími teréňáky její historie. Zároveň byly velice zajímavými stroji své doby a v případě TT bychom mohli mluvit i o jedné z prvních „Rally replik“ na světě.
Přesto, že celá rodina Maxů patřila mezi nejlepší mašiny své doby, značka NSU se postupně přeorientovala výhradně na auta a díky tomu jak TT, tak Geländemax zústaly nejlepšími teréňáky její historie. Zároveň byly velice zajímavými stroji své doby a v případě TT bychom mohli mluvit i o jedné z prvních „Rally replik“ na světě.