BMW R 11
Informace k modelu
První opravdu velkosériově vyráběný motocykl BMW, který měl motor s rozvodem SV a lisovaný ocelový rám
Články
Technické údaje BMW R 11
1929
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 745 cm3
Výkon 13.4 kW
Výkon při otáčkách 3400 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Uspořádání válců Boxer
Počet válců 2
Rozvod SV
Ventilů na válec 2
Vrtání 78 mm
Zdvih 78 mm
Kompresní poměr 5.5 : 1
Příprava paliva Karburátor
Startér Nožní
Počet rychlostí 3
Sekundární převod Kloubový hřídel
Typ rámu Dvojitý kolébkový
Materiál rámu ocel
Brzdy vpředu buben
Rozměr předního kotouče 200 mm
Brzdy vzadu buben
Přední kolo 19 "
Zadní kolo 19 "
Rozměr přední pneu 3,50-19
Rozměr zadní pneu 3,50-19
Rozvor 1330 mm
Výška sedla 720 mm
Suchá hmotnost 183 kg
Objem nádrže 14 l
Množství oleje 2.5 l
Maximální rychlost 100 km/h
Skupiny

TOPlist