
Beta 2013 v Nové Pace
03.12.2012
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 398 cm3 | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||
Počet válců | 1 | ||||||
Rozvod | OHC | DOHC | 2xOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||||
Vrtání | - | 89 mm | 95 mm | ||||
Zdvih | - | 64 mm | 56.2 mm | ||||
Kompresní poměr | - | 11 : 1 | 12.4 : 1 | ||||
Příprava paliva | - | Karburátor | |||||
Startér | Elektrický a nožní | - | |||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | |||||
Typ rámu | - | Trubkový | |||||
Materiál rámu | - | chrommolybden | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 290 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 300 mm | 290 mm | ||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 255 mm | - | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 21 " | ||||||
Zadní kolo | 18 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 90/90 21 | - | |||||
Rozměr zadní pneu | 140/80 18 | - | |||||
Rozvor | 1500 mm | 1487 mm | 1490 mm | ||||
Výška sedla | 941 mm | 940 mm | 930 mm | 940 mm | |||
Suchá hmotnost | 117.5 kg | 117 kg | 116.5 kg | 115.2 kg | 113 kg | ||
Objem nádrže | 8.5 l | 8 l |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Regulátor dobíjení na rr390, 18 | 4 | 18.10.2023 10:34 | ||
Enduro & funbike | Enduro - chladící kapalina | 13 | 21.11.2019 18:36 | ||
Enduro & funbike | Otáčky | 1 | 11.3.2017 13:04 | ||
Cross | Motardové kola | 0 | 30.6.2016 11:57 | ||
Opravy a údržba | Spojkový koš Beta 400 RR | 0 | 2.11.2015 11:54 |
Je to Italka s krásným vzhledem, a super chováním :-)
Shodou náhod, souhrou okolností a řízením nevyzpytatelného osudu jsem se stala majitelkou Bety. Snad...
Výborný podvozek, dostatečný výkon motoru. Italský design. Stále technologie karburátoru.
Super motor pro hobíka. Dnes už osvědčená enduro značka.
beta je beta a chtěl jsem betu. pasuje mi její geometrie stejně jako ktm, ale beta je o poznání levn...
Beta RR 400 je perfektní motorka do lesa ale i na motokrosovou trať...
beta je beta a chtěl jsem betu. pasuje mi její geometrie stejně jako ktm, ale beta je o poznání levn...
Shodou náhod, souhrou okolností a řízením nevyzpytatelného osudu jsem se stala majitelkou Bety. Snad...
Je to Italka s krásným vzhledem, a super chováním :-)
Výborný podvozek, dostatečný výkon motoru. Italský design. Stále technologie karburátoru.
Beta RR 400 je perfektní motorka do lesa ale i na motokrosovou trať...
Super motor pro hobíka. Dnes už osvědčená enduro značka.
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.0/10 |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | - |
Město | - |
Cestování | - |
Terén | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | - |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | johnycp | manual-1-beta_rr4t_2.pdf | 1.6 MB | manual údržby |
2015 | johnycp | manual-2-beta_rr4t_2.pdf | 1.9 MB | manuál udržby a nastavení |
2011 | Badyšot | manual_rr_4t_2011-en.pdf | 2.9 MB | MANUAL BETA RR 4T-MODEL 2011-EN |