Přidat model k porovnání
BMW R 1200 GS | Honda CRF1000L Africa Twin | |
---|---|---|
Motor | ||
Modelový rok | ||
Objem | 1170 | 998 |
Výkon | 92 | 70 |
Výkon při otáčkách | 7750 | 7500 |
Točivý moment | 125 | 99 |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 | 6000 |
Uspořádání válců | Boxer | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 101 | 92 |
Zdvih | 73 | 75.1 |
Kompresní poměr | 12.5 | - |
Rozvod | DOHC | - |
Ventilů na válec | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | 4 |
Výměna motorového oleje | - | 12000 |
Výměna olejového filtru | - | 24000 |
Výměna převodového oleje | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 48000 |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 24000 |
Výměna brzdové kapaliny | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 24000 |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - |
Dojezd | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - |
Doba nabíjení | - | - |
Spotřeba elektro | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - |
Provozní napětí | - | - |
Nominální výkon | - | - |
Podvozek | ||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | - | ocel |
Zdvih předního odpr. | 190 | 230 |
Zdvih zadního odpr. | 200 | 220 |
Úhel hlavy řízení | - | - |
Závlek předního kola | - | - |
Rozvor | 1507 | 1575 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 21 |
Zadní kolo | 17 | 18 |
Výška sedla | 850 | 870 |
Rozměr předního kotouče | 305 | 310 |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 120/70 R 19 | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 170/60 R 17 | 150/70-18 |
Výška sedla max | - | - |
Světlá výška | - | - |
Ostatní | ||
Suchá hmotnost | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 244 | 230 |
Objem nádrže | 20 | 18.8 |
Spotřeba | 5 | 4.7 |
Zrychlení | - | - |
Maximální rychlost | 200 | - |
Poznámka | sedlo, standard = 850/870 mm; délka podsedl. rámu=1 870/1 910 mm vysoké rallye sedlo = 880 mm; 1 920 mm sada na snížení podvozku = 800/820 mm; 1 790/1 830 mm | model DCT pohotovostní hmotnost: 240 kg cena: 374 900 Kč |
První cena | 499000 | 349900 |
Rezerva | 4 | 3.4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - |
Užitečná hmotnost | - | - |
Šířka řídítek | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají