Přidat model k porovnání
BMW F 900 GS Adventure Suzuki DL 1050 V-Strom XT
Motor
Modelový rok
Objem 895 -
Výkon 77 -
Výkon při otáčkách 8500 -
Točivý moment 93 -
Otáčky při max toč.mom. 6750 -
Uspořádání válců Řadový -
Počet válců 2 -
Dvoudobý/čtyřdobý 4 -
Chlazení Kapalina -
Vrtání 86 -
Zdvih 77 -
Kompresní poměr 13.3 -
Rozvod - -
Ventilů na válec - -
Příprava paliva Vstřikování -
Počet rychlostí 6 -
Sekundární převod Řetěz -
Startér Elektrický -
Množství oleje - -
Výměna motorového oleje - -
Výměna olejového filtru - -
Výměna převodového oleje - -
Výměna hnacího řemene - -
Výměna zapalovací svíčky - -
Výměna vložky vzduchového filtru - -
Výměna brzdové kapaliny - -
Seřízení ventilové vůle - -
Druh motoru Spalovací -
Vyjímatelná baterie - -
Dojezd - -
Doba rychlonabíjení - -
Doba nabíjení - -
Spotřeba elektro - -
Kapacita akumulátoru - -
Provozní napětí - -
Nominální výkon - -
Podvozek
Typ rámu - -
Materiál rámu - -
Zdvih předního odpr. 230 -
Zdvih zadního odpr. 215 -
Úhel hlavy řízení 62 -
Závlek předního kola 119.9 -
Rozvor 1585 -
Brzdy vpředu 2 kotouč -
Brzdy vzadu kotouč -
Přední kolo 21 -
Zadní kolo 17 -
Výška sedla 875 -
Rozměr předního kotouče 305 -
Přední třmen dvoupístkový -
Rozměr přední pneu 90/90 R21 -
Rozměr zadní pneu 150/70 R17 -
Výška sedla max - -
Světlá výška - -
Ostatní
Suchá hmotnost - -
Pohotovostní hmotnost 246 -
Objem nádrže 23 -
Spotřeba 4.4 -
Zrychlení - -
Maximální rychlost 200 -
Poznámka Výška sedla při pohotovostní hmotnosti 875 mm (snížení: 805 mm; extra nízké sedlo: 825 mm; nízké sedlo: 835 mm; dvojité sedlo: 860 mm; sedlo Rallye: 890 mm) -
První cena 363000 -
Rezerva 3.5 -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - -
Užitečná hmotnost 209 -
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) - -
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz - -
Uživatelé nejčastěji porovnávají

TOPlist