Přidat model k porovnání
Suzuki V-Strom 800DE | Honda XL750 Transalp | CFMOTO 800MT | BMW F 850 GS Adventure | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 776 | 755 | 799 | 853 |
Výkon | 62 | 67.5 | 67 | 70 |
Výkon při otáčkách | 8500 | 9500 | 9250 | 8250 |
Točivý moment | 78 | 75 | 75 | 92 |
Otáčky při max toč.mom. | 6800 | 7250 | 8000 | 6250 |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 84 | 87 | 88 | 84 |
Zdvih | 70 | 63.5 | 65.7 | 77 |
Kompresní poměr | 12.8 | 11 | 12.7 | 12.7 |
Rozvod | DOHC | OHC | DOHC | OHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | 3.9 | 3.9 | - | - |
Výměna motorového oleje | 12000 | - | 15000 | - |
Výměna olejového filtru | 24000 | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | 12000 | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 36000 | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | 24000 | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | Dvojitý kolébkový | Mostový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 220 | 200 | 160 | 230 |
Zdvih zadního odpr. | 220 | 190 | 150 | 215 |
Úhel hlavy řízení | 28 | 27 | - | 62 |
Závlek předního kola | 114 | 111 | - | 124.6 |
Rozvor | 1570 | 1560 | 1531 | 1593 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 | 21 | 19 | 21 |
Zadní kolo | 17 | 18 | 17 | 17 |
Výška sedla | 855 | 850 | 825 | 875 |
Rozměr předního kotouče | 310 | 310 | 320 | 305 |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 54H | 90/90-21 | 110/80R19 | 90/90R21 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 69H | 150/70R18 | 150/70R17 | 150/70R17 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | 220 | 210 | 190 | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | - | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 230 | 208 | 231 | 244 |
Objem nádrže | 20 | 16.9 | 19 | 23 |
Spotřeba | 4.4 | 4.35 | - | 4.1 |
Zrychlení | - | - | - | 3.8 |
Maximální rychlost | - | - | 195 | 197 |
Poznámka | - | - | - | - |
První cena | 254900 | 249900 | 225990 | 342500 |
Rezerva | - | - | - | 3.5 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | 472806 |
Užitečná hmotnost | 200 | 207 | 182 | 211 |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | 975 | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají