Přidat model k porovnání
Suzuki B-King | BMW K 1300 R | BMW F 900 R | Kawasaki Z900 | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 1340 | 1293 | 895 | 948 |
Výkon | 135 | 126.3 | 77 | 92.2 |
Výkon při otáčkách | 9500 | 9250 | 8500 | 9500 |
Točivý moment | 146 | 140 | 92 | 98.6 |
Otáčky při max toč.mom. | 7200 | 8250 | 6500 | 7700 |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 4 | 4 | 2 | 4 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 81 | 80 | 86 | 73.4 |
Zdvih | 65 | 64.3 | 77 | 56 |
Kompresní poměr | 12.5 | 13 | 13.1 | 11.8 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Kloubový hřídel | Řetěz | Řetěz |
Startér | - | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | - | 3 | - |
Výměna motorového oleje | - | - | 10000 | - |
Výměna olejového filtru | - | - | 10000 | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | 20000 | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | 20000 | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | 20000 | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Páteřový | Mostový | Dvojitý páteřový | Příhradový |
Materiál rámu | lehká slitina | - | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | - | 115 | 135 | 120 |
Zdvih zadního odpr. | - | 135 | 142 | 140 |
Úhel hlavy řízení | 25.5 | 29.6 | 29.5 | 24.9 |
Závlek předního kola | 107 | - | 114.3 | 110 |
Rozvor | 1525 | 1585 | 1518 | 1455 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 | - | 17 | 17 |
Zadní kolo | 17 | - | 17 | 17 |
Výška sedla | 805 | 820 | 815 | 820 |
Rozměr předního kotouče | - | 320 | 320 | 300 |
Přední třmen | - | - | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | 120/70 ZR17 |
Rozměr zadní pneu | - | 180/55-ZR17 | 180/55ZR17 | 180/55 ZR17 |
Výška sedla max | - | - | 865 | - |
Světlá výška | - | - | - | 145 |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | 259 | 217 | - | - |
Pohotovostní hmotnost | - | 243 | 211 | 212 |
Objem nádrže | 16.5 | 19 | 13 | 17 |
Spotřeba | - | 5 | 4.2 | 6 |
Zrychlení | - | - | 3.7 | - |
Maximální rychlost | 315 | - | 216 | - |
Poznámka | - | - | Verze pro A2 - 35 kW Max. výkon 70 kW při při 8 000 ot./min. Snížený výkon 35 kW při 6 500 ot./min. Max. točivý moment 88 Nm při 6 750 ot./min. Snížený točivý moment 66 Nm při 4 500 ot./min. | Z900 - 249 900,- Z900 Performance - 293 900,- (+ vyšší plexi, kryt sedla spolujezdce, takpad, koncovka Akrapovič) Z900 SE - 284 900,- (+ monobloky Brembo, lepší přední vidlice, zadní tlumič Öhlnis) Z900 SE Performance - 328 900,- |
První cena | - | - | 229300 | 249900 |
Rezerva | - | 4 | 3.5 | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | 284900 |
Užitečná hmotnost | - | - | 219 | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají