Přidat model k porovnání
BMW R 12 nineT | Yamaha XSR 900 | Ducati Hypermotard 950 | BMW K 1300 R | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 1170 | 889 | 937 | 1293 |
Výkon | 80 | 87.5 | 84 | 126.3 |
Výkon při otáčkách | 7000 | 10000 | 9000 | 9250 |
Točivý moment | 115 | 93 | 96 | 140 |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 | 7000 | 7250 | 8250 |
Uspořádání válců | Boxer | Řadový | Vidlicový | Řadový |
Počet válců | 2 | 3 | 2 | 4 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch a Olej | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 101 | 78 | 94 | 80 |
Zdvih | 73 | 62.1 | 67.5 | 64.3 |
Kompresní poměr | 12 | 11.5 | 13.3 | 13 |
Rozvod | DOHC | DOHC | desmo | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz | Řetěz | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | 3.5 | - | - |
Výměna motorového oleje | - | 10000 | 15000 | - |
Výměna olejového filtru | - | 20000 | 15000 | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 40000 | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 40000 | 30000 | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Trubkový | Dvojitý páteřový | Trubkový | Mostový |
Materiál rámu | - | lehká slitina | chrmmolybden | - |
Zdvih předního odpr. | 120 | 130 | 170 | 115 |
Zdvih zadního odpr. | 120 | 137 | 150 | 135 |
Úhel hlavy řízení | 27.7 | 25 | 25 | 29.6 |
Závlek předního kola | 110.7 | 108 | 104 | - |
Rozvor | 1511 | 1495 | 1493 | 1585 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 | 17 | 17 | - |
Zadní kolo | 17 | 17 | 17 | - |
Výška sedla | 795 | 810 | 870 | 820 |
Rozměr předního kotouče | 310 | 298 | 320 | 320 |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | - |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70ZR17 | 120/70 ZR17 | 120/70-ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17 | 180/55ZR17 | 180/55 ZR17 | 180/55-ZR17 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | - | - | - | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | - | 178 | 217 |
Pohotovostní hmotnost | 220 | 193 | 205 | 243 |
Objem nádrže | 16 | 14 | 14.5 | 19 |
Spotřeba | - | 5 | 5.1 | 5 |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | 215 | - | - |
Poznámka | - | - | Sportovnější verze SP s lepším podvozkem Öhlins, rychlořazením, kovanými koly a karbonovými doplňky - 415 000,- | - |
První cena | 427000 | 274990 | 319000 | - |
Rezerva | 3 | - | - | 4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | 319000 | - |
Užitečná hmotnost | - | 221 | 375 | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají