-
15.1.2020 od stenlijawa
Ahoj všichni. Nejdřív díky za předchozí rady a ted dotaz.Ze dna airboxu je vyvedená hadička. ukončená jakousi "čepičkou", tedy zátkou. Podle mne by měla sloužit k odkalení airboxu. Při bližším ohledání jsem zjistil, že je čepička přilepená k hadičce. Podařilo se mi jí oddělit a zjistil, že hadička není průchozí, tak jsem pomocí tyčky chtěl vytlačit domělý sajrajt. Vytlačil jsem ovšem molitanový váleček, kakýsi špuntík, který soudě dle jeho opracování vypadá na orig. kus. Můžete mi to někdo objasnit ? Proč by to někdo ucpával? Pak by ta hadička přece ztrácela svou funkci. Dát to zpět, nebo nechat hadičku průchozí ? Díky moc za vaše odpovědi.
-
16.1.2020 od Jirkahu71
Mam sice kle500, ale vzhlrdem ke stejne technice predpokladam ze je to opravdu odpad z airboxu. Vede dolu meti motorem a kyvkou pod motorku. Zatka je tam aby to nesalo bordel z pod motorky.
-
16.1.2020 od Lukyvaran1
Přesně tak všimni si na skutrech je to podobné.Občas se zátka či špount vyndá necá odkapat sajrajt a zase se uzavře.
-
16.1.2020 od Kolja73
Ahoj,nevím kterou máš na mysli.Jedna-krátká 92190-slouží jako odsávání z převodovky a ta druhá-delší 51044 je podle plánku na odvod bordelu z airboxu,ale ten molitan tam musí zůstat,jinak budeš nasávat spodkem mimo filtru bordel od cesty.Ten špunt bude podle mě propustný z airboxu a do při sání nepustí nic.Podívej se na ten plánek z www.partsdepot.cz:
https://www.partsdep...28EN500-A5%29/95239/ -
17.1.2020 od Skrunch
Je to výpustná hadička pro čištění/údržbu airboxu, která musí mít zátku. A ten molitan je tam jako lapač nečistot, aby se dál netrousily po arirboxu. Bez zátky bude sát vzduch přes tuto hadičku(nikoli přes filtr, vzduch navíc) a to se nesmí stát.
-
20.1.2020 od jawakain
Ten molitan tam má byť a nechaj ho tam! Plní funkciu luftfiltra.
Koncovka hadičku tam má byť a nechaj ku tam! Plní funkciu jednocestného ventilu a je potrebná.
Hadička je na odkalenie priestoru airboxu. Až to tam nedáš, čakám ďalšiu tému- motorka má rozhodené karby, čo s tým?