-
24.9.2015 od Filip_Roubal
Ahoj, dovezl jsem si Yamahu YZF R125 má najeto 21 000km. U prodávajícího v pořádku jezdila, v nádrži bylo velice málo benzínu ale vše šlapalo jak mělo. Tedy dovezl jsem si jí domů jela na vozejku protože je z Itálie a tudíž ještě nemá značky. Sundal jsem jí z vozejku a dolil 2l benzínu, v pohodě nastartovala ale když jsem si na ní sednul, hodil tam neutrál a udělal jsem 2 kroky vpřed tak zhasla. Připadalo mi to divné. Nastartoval znova a stejný scénář ale znovu už nešlo nastartovat. Startér netočí ale budíky a světla svítí. Při startování se nikde nic neozývá ovšem pojistka je v pořádku.
Budu rád za každou radu.Díky
-
25.9.2015 od maspe
pochybuju, že by nevhodné palivo zapříčinilo nefunkci startéru. Tipuju baterku po smrti. Zaujala mne ale jiná věc - nastartoval a pak dal neutrál. Tedy startoval se spojkou. Pokud nezhasínají budíky, bude problém někde v ochranné cestě spínač spojky - chcípák - stojánek atp.
-
24.9.2015 od kilix
startér netočí.
Skontroluj nasledovné:
- stav a nabitie akumulátora, prípadne prehoď akumulátor z podobnej moto/použi štart káble z auta a podobné finty
- skontroluj kontakty chcípáku, aj keď to mi je divné, žeby to pri moto s 21tis km blblo
- skontroluj si spínač bočného stojanu
...
teda všetko za predpokladu, že tie 2l čo si tam nalial bol ozaj benzín a nie petrolej z lampy od starkého, ako tu spomenuli vyššie kolegovia. -
30.9.2015 od lantra
Nakonec to bylo celkem prozaické. Vybavili jsme se servisním manuálem a zejména el. schematy, kompletně jsme vylučovací metodou zmapovali zapalovací a benzinový okruh a nakonec to bylo co? Přelomené dráty od pravé rukojeti - všechny čtyři, schované v bužírce, takže nebylo nic vidět, jako když je ustříhneš. Ačkoli je to motorka by Japan, dráty jak od číňana tvrdé a nepodajné, takže se při ohýbání kolem krku a vidlice přelámali. Oprava jednoduchá, jen na to přijít . Takže teď už OK a super jízda