Nejede a nejede

  • 0

    26.6.2019 od Sjubaru

    Dobrý den, jsem tu nováček a nováček i v motorkách, a tak bych potřeboval poradit
    Minulej rok jsem pořídil pionýra a dali jsme ho tak nějak do pojízdného stavu a jezdili na něm. Ale od skončení zimy nechce chytit a nevím kde je problém.
    Zápalko je seřízené, jiskru dává. Karbec komplet vyčištěnej a palivo teče v pohodě. Koupil jsem novej kondik, že prý se často sere a furt nic. Jediný co tam je z minulyho roku je zapalovaci cívka. Mám ji také vyměnit nebo nějaké rady? Jsem fakt bezmocnej. Díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    26.6.2019 od Eastrider

    Ahoj!
    Hm ! Daj novú sviečku! Tá stará bude určite zasvinená od nekonečných pokusov a nemusí správne fungovať aj keď vonku dá iskru.
    Nie je to záruka, ale už sa mi to osvedčilo.
    Ale ako väčší problém sa mi vidí falošný vzduch cez gufero pod zapalovaním.
    Častý fenomén Fichtlov po zime.
    Nech sa ti darí a nech modrý dym sprevádza tvoje kilometre!

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.6.2019 od IgoGot

    Čau u pionýru se občas stalo že se odmagnetovalo zapalování poznáš to tak že ti neháže svíčka jiskru .
    Za předpokladu že máš tu svíčku a zapalovací cívku v pořádku .
    Když to potom zkusíš nastartovat přes nabíječku nebo baterii tak ti jiskra pujde a pojede ti to .
    Necháš to chvilku běžet na tu nabíječku a zapalování se znovu namagnetuje .
    Musíš ale přepojit zapalovací cívku jinak by ti to nefungovalo u motoru bez baterie je zapojená trošku jinak jeden vývod je ukostřený .

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.6.2019 od sekáčmagor

    Vypustit starý benzín a nalít nový.

    Doplněno:

    Ahoj vlastním pionýra již několik let a můžu říct že největší problém těhle strojů je právě zapalování hodně jsem se s tím natrápil od výměny a seřizování cívek od rotoru magnetu na správnou vzdálenost přes nekvalitní kladívka co sotva vydrželi tisíc km. a indukční cívky... A pořád do nekonečna samozřejmně seřizovat kladívka podle předstihu jako vše se dalo vychytat ale bylo to vždy jen dočasné. Seřízení zapalování vydrželo jednu max 2 sezony a molo se začít znovu seřizovat. Pořídil jsem si proto zapalování Vape a jsem s ním maximálně spokojen motor nastartuje po porvním šlápnutí start pákou jak za studena tak i za tepla. Samozřejmně není to levná investice ale pro ty kteří chtějí jezdit a ne se v tom zapalování pořád štourat je to dobrá volba. Tak o tom popřemýšlejte.

    8.7.2019 od fichtlstroj21

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist