-
9.6.2016 od ERAZIM
Zdravím všechny.
Vloni jsem si koupil 20 let starý virago. Dostal se mě do ruky měřák kompresních tlaků a tak jsem to zkusil. Svíčky venku, měření při otevřeném plynu. Hodnoty za studena 8,75 bar a za tepla 8,25 bar. Trochu podivné, že? Vypadá to na zapečené kroužky, nebo karbon pod ventily. A tak se ptám, mám to řešit jako GO motoru, je to finanční rána. Nemáte někdo zkušenosti, s různýma uvolňovačema karbonu co se přidávají do oleje a benzínu. Všude na netu to vychvalujou, ale zajímaly by mě zkušenosti, abych si nezničil něco ještě víc.
-
9.6.2016 od Budulinek
Zdarec. Dostal se mi do rukou přípravek Boogie Energy Pill - kondicioner do spalovacích motorů. Mimo jiné čístí palivovou a spalovací soustavu. Při použití v autě se mi snížila spotřeba o cca 1 litr a motor dostal hladší chod a svižnost. U motorky Virago 750 ten efekt sice není tak výrazný, ale je znát, že došlo k nějaké reakci, protože motor jde více do otáček a i spotřeba se mírně snížila. Snad by ti to mohlo pomoci. Adresa, kde se dozvíš víc, je www.boogieenergypill.cz .
-
10.6.2016 od Medved
spis to budou netesne ventily. Jestli mas ten merak komprese, tak nalej do valce trochu husteho oleje a zkus zmerit kompresi znovu. Pokud bude vyssi, jsou v prdeli krouzky, pokud bude +/- stejna, jsou v prdeli ventily.