renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 200 (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník spacy
Vloženo 12.2.2015
Aktualizováno 22.3.2015
Zobrazeno 4 274x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vydrápe se do jakéhokoli kopce. V zatáčkách na asfaltu sedí a vodí se jak kolo.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR 350: nemá startér
Yamaha XT 350: nebyla
Suzuki DR 400: moc drahá
Cagiva AR 350: nedůvěra v italské motorky, ale i ta moje je Made in Ital

První dojmy - vúbec to nebrzdí -buben i vepředu.,Doufám, že mi to nezdechne (nefungoval startér)

Motorku bych doporučil pro - asi pro všechny, co si na to troufnou

Doplňky na motorce - LED přídavné světlo

Recenze

Hondu mám zhruba rok. Má minimální spotřebu. Na rozdíl do Číňana daleko míň vibruje.
Vydrápe se do jakéhokoli kopce. V zatáčkách na asfaltu sedí a vodí se jak kolo.
Jak se ukázalo, tak ta moje nebyla ve zrovna v dobrým stavu.
Konec konců, vše, co jsem koupil na Ostravsku stálo za hovno.
Tento typ s doklady moc není , tak jsem si nemohl moc vybírat.
Před tím jsem měl Kentoya Trigger 200, zož je čínská kopije.
Ale dal jsem na rady, že raději jetého Japonce, než novou Čínu.
Když jsem koupil, tak nefungoval startér a špatně chytala.
Sehnal jsem stahovák, abych se dostal k vadné volnoběžce startéru.
První výměna za zánovní z kentoya Trigger nepomohla, druhá nová už jo.
Ale pořád špatně startovala, tak jsem koupil novou svíčku-nepomohlo.
Dal jsem to teda do servisu a tam mi za 500 dali další novou svíčku- taky nepomohlo a prý za to může vyběhaný karburátor.
Koupil jsem repas sadu na dellOrto karburátor a taky nepomohlo….
Nakonec to bylo špatnou cívkou ve statoru zapalování. Nová u Hondy 4500,- , profi repas 3000,-
Namotal jsem to sám, ale je to jebačka.
V té době klekla baterka, ( někdo dal gelovku z PC UPS), -koupil jsem novou
Chtěl jsem namazat přepákování, ale jeden čep byl tak zarezlej, že nepomohla ani 5kg palice, nakonec jsem to nějak vylisoval a při další rozborce jsem
přepákování doplnil o maznice. Zadní tlumič-prodejce: „on je sice vyteklej, ale normálně tlumí“
mi nikdo nechtěl repasovat-nějaký italský Marzzochi. Nakonec pomohl pan Antošovský z Jevíčka za 2500,-
Výměna řetězu: vytahaný DID nahrazený ĆZ520M a ten vydržel cca 1500, než popraskal na osmi místech-asi zmetek.
Naštěstí jsem v rámci reklamace dostal novej, ale už nemám v ČZ důvěru.
Brzdové obložení vpředu i vzadu po smrti. Dozadu jsem koupil drážkované+jednu čelist zabrousil aláá: „jak donutit kývačku brzdit“
Dopředu jsem nechal obložení nalepit a pak to přesně stočil+jednu čelist zabrousil aláá: „jak donutit kývačku brzdit“.
Nepohyblivé lanko přední brzdy jsem se celé odpoledne snažil rozchodit, ale nebyl jsem schopný bowdenem prolít jakoukoli tekutinu. Nakonec jsem koupil nové.
Motor neměl úplně nejlepší zvuk a maximálka jen 85km. Rozdělal jsem vršek a objevil: prasklé jedno vodítko rozvoďáku, špatné pístní kroužky a těsnění. Celkem asi 3000kč, bohužel nepasuje z Číny.
Výměna oleje v předních tlumičích-bylo tam asi 20ml sraček, dal jsem novou ATF.
Vyměněné křivých páček brzdy a spojky-nové z Číny přes dx.com
Výměna prasklého rychlopalu plynu-nové z Číny přes dx.com
Výměna pneumatik, ve předu neseděl rozměr s TP a navíc byli ojeté. Dal jsem nové-podle manuálu: DUNLOP K550.
Momentálně mám znovu rozdělaný motor. Sice už to jelo i těch 100km/h, ale zvuk stále nebyl úplně 100%
Objevil jsem vydřené uložení vačky. Vůle asi 1mm. Na Olomoucku to nikdo nedělá, tak jsem to poslal do klikovky.cz
Tak si to spočítejte, kolik času a peněz může jetý Japonec stát a až zas někdo bude psát, že kdo má Yuki, mrdá kluky a že nejlepší je ojetý Japonec, tak ho kopněte do prdele.
Naštěstí mám peníze a čas se v tom rýpat, ale být mladej kluk, který chce jezdit , tak bych byl z toho nešťastnej.
baterka 500
olej-nutno 3x po sobě vyměnit-proplach 400
repas centrálu 2500
olej přední vidlice 250
pístní kroužky, vodítko rozvoďáku 3000
pneu 1500
brzdy 800
lanko brzdy 200
řetěz 700
volnoběžka 800
servis-oprava startování 500
repas sada karburátorů 500
páčky brzda, spojka+plyn 500
oprava hlavy 2000
14150

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Juro77
Juro77 napsal 22.03.15 v 17:55

Mas moj obdiv za trpezlivost a chut investovat.Takto som sa rozhodoval aj ja medzi novou yukinou alebio starsou hondou.Zatial sluzi az na par vymen spotrebakov. Akurat ju treba castejsie kontrolovat predsa len ma svoje roky a muchy -domino 650 rv91.
Tiez neviem ci som spravil dobre ze som ju kupil ale na cinu som nemal odvahu a na novu japonku prachy.( uver na novu motorku neuznavam)

bewec
bewec napsal 03.03.15 v 15:16

vybral jsi dobře

Gahan37
Gahan37 napsal 19.02.15 v 19:26

Tuhle recenzi vytesat do kamene

jungen
jungen napsal 19.02.15 v 19:09

no takhle,tuto moto jsem taky vlastnil,je to uz veteran a ma nejakou cenu aspon a kdyz na nem nikdo nic neudelal tak se nediv,delal jsem aji motor atd,mel jsem cest i s yuki a to je extra srac

mirapulec
mirapulec napsal 16.02.15 v 16:42

Mně povídej o prachách.Do 40ti leté čízy jsem už nasypal ranec.Ale je to mazlík.Hodně zdaru a trpělivosti

Více komentářů



TOPlist