renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 650 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník urna
Vloženo 27.4.2014
Aktualizováno 27.5.2017
Zobrazeno 2 517x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kladivo z 93. roku, poctivá ocel, pořádnej válec a zelena barva to je moje KLXo :)

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První jízda nepopsatelná, zátah od spoda, 5 kvaltu a vysoký posez to je to co mne dostalo hned prvni den co jsem na ni sedl. Motor podava dostatecny vykon, neni to zadnej zavodnik ale ani utahanina. Zvuk nelze preslechnout uz na kilometry daleko :)

Motorku bych doporučil pro - KLXo bych doporučil těm, co hledají něco spolehlivého a nezničitelného :)

Doplňky na motorce - nejsou, ba naopak, demontáž zadního nosiče :)

Recenze

Při koupi motorky odježděna prvni sezóna bez větších problémů, ke konci začla prosakovat přední šavle a tim to začlo. Ke konci prázdnin roku 2013 jsem se rozhodl že udělám kompletní generálku a hlavně decentní omlazení celé motorky, takže začlo rozebírání. První po čem jsem sáhnul byl motor, jelikož nejsem automechanik a tyhle motory mi přijdou jak strojek do hodin, svěřil jsem opravu odborníkovi přes motokrosové motorky. Komplet přetěsnění, výměna druhého převodového stupně a seřízení ventilů. Filtry a olej komplet nový. Další co bylo trnem v oku byl rám, který byl nalakován ještě původní fialovou barvou. V roce 93 to bylo možná in, ale jak jde doba dopředu, už to neni takové hezké jako tenkrát, takže opískováno a nalakováno polomatným černým komaxitem :), stupačky a nožní páky hozené do stříbrné barvy, také komaxit. Další na řadu přišlo leštění všeho možného co se leštit dalo, od malých šroubků až po držáky na motor. Elektroinstalace byla uložena do gumového svetříku, výměněny byly ložiska v krčku řízení a na kyvné vydlici. Přední šavle byly komplet zrepasovány, výměna šroubů kotoučových brzd, koupena třecí guma na kyvné vydlici, nová řídítka a blinkry, potažené sedlo. Nakonec jsem se rozhodl že když už je to motorka staršího data, byla by škoda ji tahat po poli, proto dostala 17ti palcové ráfky s komplet novým výpletem a pneu Michelin Pilot Power. Celková investice něco kolem 40ti tisíc :) ale jak se říká, když ji miluješ, není co řešit :). Na to že je to rok 1993 vypadá pořád fešně a i na skromných 33kw nadělá hodně parády :) . Mašina byla poskládána ve 4. patře, dneska zdolala 9 schodišť :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hOOrNeT
hOOrNeT napsal 04.05.14 v 13:08

parádně jsi ji probudil k životu Vypadá super

konasp
konasp napsal 02.05.14 v 20:56 10b.

super, skvělá práce

Thunder
Thunder napsal 01.05.14 v 09:56 10b.

pěkná práce a super mašina

urna
urna napsal 29.04.14 v 20:19

potesi kdyz se libi, motorka je opravdu paradni i kdyz to neni zadnej letec :) dekuji pratele motorkari

Zelinář
Zelinář napsal 29.04.14 v 07:20 10b.

Více komentářů



TOPlist