renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki XF 650 Freewind (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník boban01
Vloženo 25.6.2013
Aktualizováno 29.10.2013
Zobrazeno 4 517x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Těžká, líná, neobratná, škaredá a rozežraná mrcha. Ale prdlajs, úplnej opak

Motorka koupena od moucan (Čelákovice) - Jednání podle mně solidní.

První dojmy - První dojem? Jede to jako kráva, vibruje to, nezatáčí to, nebrzdí to ... ale projev jednobuchu mě učaroval, ... během pár metrů tam je nalískanejch všech 5 kvaltů a mažete si to kilem ... ze 125ccm světa nepoznané .. :-) nemá cenu ho točit přes 5k rpm, ikdyž největší sílu má v cca 5 500ot. ... na pětku při 5k rpm jede cca 110-115 a to je na něj akorát. Po 125 určitě dobrá volba, jako přestupní stanice mezi 750-1000ccm endury :-)

Motorku bych doporučil pro - Já Freewa koupil jako přestupní stanici mezi 125 Varaderem a 750 SuperTenéré. A myslím, že si ty dva roky spolu náramně užijem. Je silná tak akorát, bezpečně se ve 100km/h předjet dá ... Podle mně je pro klidné cestovatele kteří nemají potřebu jezdit 150+ ale kteří mají rádi projev jednobuchu a stačí jim cestovka 110km/h.

Doplňky na motorce - Komplet sada kufrů Givi, a dokoupil jsem tankvak Givi T478, objem až 44l. Toť veškeré úpravy, jinak série a tak to krom laďáku zůstane.

Recenze

Já o Freewovi ani nějak moc neuvažoval ... Jenže jsem nesehnal nic co by mělo 35kW anebo 25 a původní míň jak 50 za rozumnou cenu, a tak to vyhrál Freewind. A nelituju. Přítelkyně si ho taky moc pochvaluje, až na vibrující stupačky.

Jednoválec jsem nikdy nechtěl, ze zkušeností z 125ccm jednoválců. Ale tohle je jiné kafe. Jede to do 120ti jako ďas, když mě to občas chytne, až do 150-160 jede bez problému, ale v těchle rychlostech se mu to už nelíbí, resp. mě nelíbí protože už je dost vytočený. Vyloženě chybí šestka. Ale 160 jsem s tím jel jen třikrát, a to jen chvilkově. Nejpohodlnější je brumlat si to na pětku 115 při 5k rpm a když potřebuju předjet, jen mu nakotlím fullgas, předjedu, uberu, a dál si to brumlám 110-120

Motor na jednoválec má hodně neznatelné vibrace (oproti Pegasu), do stupaček nevibruje víc než předchozí Varadero (jen přítelkyně si stěžuje na vibrace ve stupačkách ale prý nic hrozného ) klasicky v zrcátkách není nic vidět, takže pokavaď si zrcátko nechytnu rukou, nepoznám jestli ta stříbrná Octávka je policejní anebo má někdo na střeše hagusy Do řidítek nevibruje vůbec, přisuzuju to megazávažíčkám U Varadera machrovinka, ale tady nutnost : vrkat plynem při podřazování, když nejsi na spojce citlivý. Ale když to člověka chytne, není čas si pomali pouštět spojku ale pěkně s "meziplynem" sázet kvalty dolů. Ta výbušnost motoru mě hrozně baví. A to jsem měl strach že to bude líná mrcha. Pořád mě baví a překvapuje.

Podvozek je obyčejný trubkový, pevný podle mně dost, v terénu jsem zatím nebyl, ale ve dvou si zatáčky dává v pohodě, nekroutí se (nějak abnormálně) ani když na výjezdu dám fullgas. Akorát při 160ti se začne nějak divně vlnit celá motorka. Touhle rychlostí stejně nejezdim, takže mě to nehlodá čím to je. Beztak je to normální, při pohledu na tenký trubkový rám. Tlumiče jsou super, zadní i stavitelný.

Brzdy asi je to destičkama, ale Varadero jsem dvěma prstama ve stovce zašlajfoval jako blázen a kdykoli šel na přední, což s Freewem není možný. Dvěma prstama tu něco ubrzdit, to je kumšt, ale motor si toho dost ubrzdí sám. Jen jsem z Varana zvyklej na přesnost a dávkovatelnost a jedovatost brzd. Až budu měnit destičky, odmastím kotouče, vyměním kapalinu a uvidím, Na Varanovi to pomohlo

Gumy Byla tam zadní Dunlop Trailmax? Asi tak ... sjetá do placky, do zatáčky jsem se s tím pral ... a když bylo potřeba korigovat mašinu v náklonu, bylo to otřesné, ta hranka mezi plackou a bokem gumy dělala bordel .. no, trochu se mou jízdou srovnala, už to není ani na pohled vidět že je stejej střed. Ale hrozně ustřeluje na těch černých hadech co silničáři vymyjšlej ... přední Anakee III drží jako přibitá i na hadech. Ta je super! Jen co sjedu ten Trailmax vzadu, dám tam též Anakee III. Ale zatím je mi ho líto vyhodit (3mm na prostředku). Jen mě štve, že se ty špunty v zatáčce hrozně žvejkaj. Nic pro mně. Jsem rozmlsán z Pirelli Scorpion Trail (držej na stupačku aji na mokré silnici a v létě na nich po jízdě nejde udržet ruka) ale když na varaderu 125 vydrží 9k km, tak tady by měli životnost tří zatáhnutí za plyn. Conti TrailAttack už jsem též měl, tak jsem chtěl změnu. A dezén Anakee III se mi moc moc moc líbí, a má snad o 33% větší kilometrovou výdrž a 13% lepší grip než Anakke II.(nebo naopak teď nevím, každopádně Anakee II byly vynikající gumy s krásným nájezdem)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 06.07.17 v 21:57 10b.

pěkná mašina, tak ať ti dlouho slouží

PidaFly
PidaFly napsal 28.06.13 v 20:29 10b.

Dobrá volba kolego

LovoXXX
LovoXXX napsal 25.06.13 v 12:56 10b.

+ 10 bodů

LovoXXX
LovoXXX napsal 25.06.13 v 12:54

Tak to si byl ty, kdo mi ho vyfouknul! Jsem to o pár hodin nestihnul :´- Ale jinak gratuluju, je to parádní stroj a dobře popsaný, máš to za 10 bodů

saddova
saddova napsal 25.06.13 v 12:54

taky mi vibrujou stupacky...a to nemam jednovalec..

Více komentářů



TOPlist