Yamaha XJR 1200, r.v.1995, žlutá, starší kousek, podle sériového čísla jedna z prvních , ale je to klasika.
Motorka koupena od soukromá osoba - férové jednání, spokojenost, řekl vše, co o motorce věděl
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - První dojmy? Respekt a znovu respekt ze síly XJRka. Deset let pauza a pak sednout na tohle možná nebyl nejlepší nápad, ale jsem s ní nadmíru spokojenej.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kteří vědí co hledají a mají představu, co je to za stroj. Asi není pro začátečníky nebo nevybouřené mlaďochy, ti ať se přizabijí na jiné mašině.
Doplňky na motorce - 2013- Postupně zjišťuji, co je jinak oproti originálu, původní majitel se jí moc nevěnoval, užíval ji jak byla. Jsou tam K&N sportovní vzduch. filtry, štítek, nosič. Bohužel místo origo budíků je digitální, což je asi největší "průšvih" oproti sérii. Doplnil jsem mřížku chladiče, ať to vypadá aspoň trochu slušně, vrátil původní chrom zrcátka místo černých plastových. Asi bych chtěl padáky a zkusit vyleštit svody, jestli to půjde.
Budíky jsem sehnal, jsou zpět analog, s nima ta motorka vypadá, tak jak má.
Recenze
O XJR už tu bylo napsáno hodně. Tuhle motorku jsem chtěl, žádnou jinou. A jsem s ní spokojen. Od koupě jsem se s ní na podzim seznamoval, letos prošla běžným servisem - seřízení ventilů, výměna olej, svíčky, atd. Loni najeto cca 700 km, letos tak 500 km kvůli tomu počasí. Spotřeba cca 6,5-7 litrů, jezdím v klídku. Jízdní vlastnosti nemám moc s čím porovnávat, beru ji tak jak je.
Tak po výměně oleje a seřízení jezdí motorka nějak lépe, má tišší chod a spotřeba je pod 6 litrů. Asi ji moc šetřím, ale pro mé klidné cestování a výlety to stačí.
10/2016 Pořád mě neskutečně baví a pokaždé dojíždím do garáže s úsměvem a radostí z jízdy.
A obzvlášť v téhle barevné kombinaci!
XJR je top!
Pěkné strojek
nádherný stroj.
Na "všem" se po pauze dá jezdit "pomalu" (aspoň zpočátku!) ...