Lehká, na mojí váhu výkonná motorka. A hlavně Husqvarna! :)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna WR 125: Nakonec jsme se rozhodli pro čtyřtakt. Dvoutakt už jsem měl (malou KX85) a myslím si, že pro moje účely je čtyřtakt zatím lepší :)
První dojmy - Motorka je skvělá... Lehoučká (kolem 100 kg) i celkem výkonná (34 koní). Na to, že to je "jen" 250 tak jede krásně svižně. Možná je to tím, že mám jen přes 55 kg. :D Táhne celkem hezky odspoda, ale ten nejznatelnější nárůst výkonu je kolem těch 6000-8000 rpm.
Motorku bych doporučil pro - Mladší enduro jezdce lehčí váhy; lidi, kteří hledají lehoučkou motorku
Doplňky na motorce - Blastery, Chránič na řídítkách Renthal, de-restrikční kit, nálepky GoPro a Acerbis :D
Recenze
Motorku jsme koupili v říjnu 2011. Je to ostré závodní endurko, které bych určitě doporučil mladším a lehčím enduro jezdcům. Pro ty těžší bych spíš radil tu 310ku. Pro mě naprosto vhodná motorka. Podvozek skvělý, jen jsme museli nastavit trochu měkčí nastavení, než bylo z výroby. Teď mám najeto kolem 40 MTH a zatím se objevily jen lehčí závady. Například po zimě 2011 nešla nastartovat, ale byla to pouze banalita. Vyměnila se svíčka a jede se dál. Jinak pouze měníme olej, doléváme benzín a jezdíme. :)
Je to Husqvarna a má Brembo brzdy. Kdo někdy vyzkoušel, ví o čem je řeč. Zastaví na fleku. Problém je spíš, že drapáky při ostrém brzdění nedrží na sto procent a tak už se mi párkrát stalo, že brzdím a najednou ležím :D Ale je to enduro a pády k tomu prostě patří. ;)
Motorka se samozřejmě cítí nejlépe v terénu. Má poměrně vysoké sedlo a je pěkně štíhlá a skvěle ovladatelná. Nezalekne se ovšem ani nějaké motokrosové trati. Jen je potřeba počítat s tím, že tlumiče jsou primárně určené na enduro a po skocích občas cvakne doraz. Z nuly na sto na louce zrychlí za čas půl sekundy pod 10 vteřin. Video na mém YouTube kanále.. :)
Z výroby přijede zavřená restriktorem sání, vložkou ve výfuku a jinou palivovou mapou. Restriktor jsme vyndali, mapu nám nahrál pan Kotrba a vložka se dá velice snadno vyměnit za přiloženou "závodní". Ovšem když se vložka vyndá úplně, hned je to něco jiného. Najednou máte pocit, že motor přibral dalších 250 ccm navíc a ještě Akrapa navrch :D Za ten zvuk musím pány z Husqvarny opravdu pochválit.
Celkově se jim 250 opravdu povedla a až na pár drobností jako je velice špatná dostupnost svíčky apod. se jí nedá moc vytknout
Ještě bych chtěl strašně moc poděkovat mému tátovi, bez kterého by nebylo možné tuhle zábavu provozovat a jsem mu strašně vděčný, že mi už jako malému ukázal svět úžasných dvoukolých strojů. Díky :)
Další fotky budu přidávat časem a nezapoměňte zkouknout můj YT kanál.
www.youtube.com/placka226 ;)
Kdyby jste chtěli cokoliv konkrétního vědět, nebo jen popovídat, napište mi PM :)
Nádherná kočička
10b
Ò ano
10b