renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna TE 250 (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník placka226
Vloženo 31.1.2013
Aktualizováno 22.5.2014
Zobrazeno 4 308x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Lehká, na mojí váhu výkonná motorka. A hlavně Husqvarna! :)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna WR 125: Nakonec jsme se rozhodli pro čtyřtakt. Dvoutakt už jsem měl (malou KX85) a myslím si, že pro moje účely je čtyřtakt zatím lepší :)

První dojmy - Motorka je skvělá... Lehoučká (kolem 100 kg) i celkem výkonná (34 koní). Na to, že to je "jen" 250 tak jede krásně svižně. Možná je to tím, že mám jen přes 55 kg. :D Táhne celkem hezky odspoda, ale ten nejznatelnější nárůst výkonu je kolem těch 6000-8000 rpm.

Motorku bych doporučil pro - Mladší enduro jezdce lehčí váhy; lidi, kteří hledají lehoučkou motorku

Doplňky na motorce - Blastery, Chránič na řídítkách Renthal, de-restrikční kit, nálepky GoPro a Acerbis :D

Recenze

Motorku jsme koupili v říjnu 2011. Je to ostré závodní endurko, které bych určitě doporučil mladším a lehčím enduro jezdcům. Pro ty těžší bych spíš radil tu 310ku. Pro mě naprosto vhodná motorka. Podvozek skvělý, jen jsme museli nastavit trochu měkčí nastavení, než bylo z výroby. Teď mám najeto kolem 40 MTH a zatím se objevily jen lehčí závady. Například po zimě 2011 nešla nastartovat, ale byla to pouze banalita. Vyměnila se svíčka a jede se dál. Jinak pouze měníme olej, doléváme benzín a jezdíme. :)

Je to Husqvarna a má Brembo brzdy. Kdo někdy vyzkoušel, ví o čem je řeč. Zastaví na fleku. Problém je spíš, že drapáky při ostrém brzdění nedrží na sto procent a tak už se mi párkrát stalo, že brzdím a najednou ležím :D Ale je to enduro a pády k tomu prostě patří. ;)

Motorka se samozřejmě cítí nejlépe v terénu. Má poměrně vysoké sedlo a je pěkně štíhlá a skvěle ovladatelná. Nezalekne se ovšem ani nějaké motokrosové trati. Jen je potřeba počítat s tím, že tlumiče jsou primárně určené na enduro a po skocích občas cvakne doraz. Z nuly na sto na louce zrychlí za čas půl sekundy pod 10 vteřin. Video na mém YouTube kanále.. :)

Z výroby přijede zavřená restriktorem sání, vložkou ve výfuku a jinou palivovou mapou. Restriktor jsme vyndali, mapu nám nahrál pan Kotrba a vložka se dá velice snadno vyměnit za přiloženou "závodní". Ovšem když se vložka vyndá úplně, hned je to něco jiného. Najednou máte pocit, že motor přibral dalších 250 ccm navíc a ještě Akrapa navrch :D Za ten zvuk musím pány z Husqvarny opravdu pochválit.
Celkově se jim 250 opravdu povedla a až na pár drobností jako je velice špatná dostupnost svíčky apod. se jí nedá moc vytknout

Ještě bych chtěl strašně moc poděkovat mému tátovi, bez kterého by nebylo možné tuhle zábavu provozovat a jsem mu strašně vděčný, že mi už jako malému ukázal svět úžasných dvoukolých strojů. Díky :)

Další fotky budu přidávat časem a nezapoměňte zkouknout můj YT kanál.
www.youtube.com/placka226 ;)
Kdyby jste chtěli cokoliv konkrétního vědět, nebo jen popovídat, napište mi PM :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mad_Rockstar
Mad_Rockstar napsal 05.02.13 v 19:42 10b.

Nádherná kočička 10b

rockstar17
rockstar17 napsal 31.01.13 v 20:24 10b.

Ò ano 10b

Více komentářů



TOPlist