renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 600 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 0Rh-
Vloženo 18.12.2011
Aktualizováno 27.1.2012
Zobrazeno 4 388x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Ducati Monster 600 Dark. Co k tomu dodat? Neuvěřitelně hravá, dravá a kousavá motorka. Pro začátečníka to pravé ořechové - pokud se naučí řídit Monstříka, tak už bude umět řídit vše ostatní.

Více fotografii

Recenze

Motorka je výborně ovladatelná. Na naučení je to optimální stroj, protože Vám téměř nic neodpustí a jízdu na této Ducati si neužijete, pokud budete dělat společné chyby. Motor kope a v nízkých otáčkách cuká, spojka je tvrdá a jde ztuha. Spojka není nijak přesná. Brzdy rády blokují kola. V rychlosti nad 140km už dost fouká.

ALE když ...

dobře najíždíte zatáčky, naučíte se včas brzdit, pořádně řadit, používat náklon motocyklu ...

TAK ...

vás čeká luxusní svezení. Ducati miluje zatáčky, předjíždění a hlavně svižnou jízdu. Je až neuvěřitelné co všechna tahle 2V šestistovka dokáže. Není problém se v zatáčkách držet litrových bajků. Do 80km/h při rozjezdu vám ujedou jen o 2 třídy rychlejší motorky. Ta lehkost a jistota s jakou projíždí Monster zatáčky je neuvěřitelná.

Jen ty delší přesuny po dálnici jí nedělají dobře. Moc fouká a šestistovka je na rychlejší jízdy slabá. Maximálka naměřená je 193km. Zvláštností je, že Ducati stejně od 140km výš neukazuje správně rychlost.

Tenhle konkrétní Monstřík je vyroben 1998, objem 600, má vše původní kromě laku - na nádrži a krytce sedla je bílý pruh a zalakované samolepy. Bohužel když jsem jej koupil, byl nastříkaný rám a motor - to se mi nelíbilo, tak jsem to 2 dny drhnul. Takže teď má původní barvu, až na ten pruh - a ten se mi docela líbí.

TAK MONTER ŠEL DO SVĚTA A POOHLÍŽÍM SE PO NĚČEM SILNĚJŠÍM. SLOUŽILA VÝBORNĚ, AŤ SLOUŽÍ DOBŘE I NOVÉ MAJITELCE.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pjercak
Pjercak napsal 23.12.11 v 16:20

No na zacatek dobrý

DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 19.12.11 v 00:32

0Rh-> No tak to by tak sedělo! Akorát s tím GPS nevím, já když mám na tacho 150, tak na GPS je 149 a na Suzuki už bejvá daleko přes 180 Km/h... Jinak s těma fotkama - asi máš v PC prohlížeč fotek, kterej ti je automaticky rovná, pokud jsou otočené - a pak když to někam upneš, tak jsou logicky v původním stavu...

Tak ať to jezdí!

0Rh-
0Rh- napsal 18.12.11 v 23:24

Fotky jsem uplouadnul rovne, ale po cestě se nějak pootáčeli. zkusím to vyřešit později.
Co se tacho týká, tak ve 193 ( meřeno GPS a druhou motorkou) jsem měl na tacho 167.
Spojka mi přijde tuhá oproti třeba Hornetu nebo GSX-eru.

Fakt je, že je to nesmrtelnej stroj - škoda jen, že ty karburatory jsou japonsky

DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 18.12.11 v 22:39

Do začátků určitě super strojek! Ale co myslíš tím, že tacho nad 140 neukazuje správně? Mně to ukazuje pořád naprosto přesně - oproti Japoncům teda asi o 30 Km/h méně, protože u Ducati lhát nemusí... Já z toho nejvíc dostal asi 175 Km/h... Jinak převodovka mi příjde v pohodě a ta spojka? Tak to si zkus nějakou větší Ducati se suchou spojkou! Monster 600 má jednu z nejlehčích spojek co jsem na motorce jezdil - snad jen Jawa 350 měla ještě měkčí! No nic, ať ti ta mašinka dělá pořád jen samou radost! Jak jinak než za 10b...

choppermike
choppermike napsal 18.12.11 v 22:35

motka dobra , ale mam z tech fotek nejak zkroucenou hlavu

Více komentářů



TOPlist