PROFIL MOTORKY

Honda GL1200 GoldWing (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Béža
Vloženo 15.10.2010
Aktualizováno 15.2.2013
Zobrazeno 4 519x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Honda GL 1200 Interstate, černá barva.,luxusní parník

První dojmy - Nejdřív opatrně, potom nadšení. Sedneš si, zahoupeš si s ní do stran, uznale pokýveš nad tou váhou. Pak se opřeš do opěrky sedadla, přeběhneš očima přístrojovku a podíváš se skrz štít. Klíček, stratér, odjezd. První metry, první zatáčky, ale ono to tam jde samo. Na brzdách je ta váha cítit, ale furt dobrý. A jsi ztracenej, už jí nedáš.

Recenze

Honda GL 1200 Interstate, černá barva.,luxusní parník, splněný sen.
Zpočátku jsem měl obavy, jak se s ní nadřu, ale po pár metrech mě přesvědčila, že dřinou bude jen manipulace na místě. Jakmile se pohne z místa, je to lehce ovladatelná motorka, jako by tam těch 360 kilo vůbec nebylo.

Zkušenosti veskrze kladné. Je to sice starší ročník, ale má duši a je to ještě poctivá kovařina. Mechanicky - opotřebením - prakticky nezničitelné. Díky hydraulicky ovládaným ventilům odpadá starost se skládáním podložek a motoru stačí dopřát pravidelně kvalitní olej.
Podvozek - jakožto nenáročnému cestovateli mi vyhovuje. Má možnost nastavení předních i zadních tlumičů, a to nafouknutím na příslušný tlak.
Spotřeba - jezdím kolem 6 litrů. Je fakt, že většinou nikam nespěchám, i to je jeden z důvodů, proč jsem s tímto kolosem spokojen. Člověk na tom sedí jako na gauči, už cyhbí jen to pivko na stole. To prostě ke spěchu nepopuzuje - i když motor má dost síly na to, aby tu váhu vcelku svižně postrčil. Spoťáci nad tím označením svižně přivřou oko :o)
Kde se motorka cítí nejlépe? No samozřejmě na kvalitní silnici, dálniční přesun je také pohodlnější. Toulání po okreskách je pohoda, já nemám problém ani s příjezdem k některým odlehlejším památkám, např po šotolince. Ale mimo asfalt je pochopitelně nutné vzít v úvahu světlost, nastavení tlumičů a podle toho upravit rychlost posunu. Problém pak je nutnost otočení po navigační chybě, za takovou chybu se pak tvrdě platí - vlastním potem.

Závady jsem neměl žádné. Z nutné údržby jsem musel udělat zatím jen repasi brzdových třmenů a pump. Na přední brzdě bylo nutné vyměnit i hadici, která pružila. Cca po dalším roce začala sáknout kontrolní okénka na nádobkách brzdové kapaliny, vyřešeno nízkonákladově - svépomocí, vytočením hliníkových záslepek. Nyní se rodí jejich nástupce - s průzorem, ale zatím to není doladěno. Na motoru pouze preventivní výměna rozvodových řemenů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomis69
Tomis69 napsal 06.03.19 v 08:47 10b.

Fešanda Já jsem zatím se svojí kočičkou najezdil jen pár kilometrů takže je na nějaké hodnocení brzy.Zatím jsou moje pocity směsí respektu a nadšení.

ptmoto
ptmoto napsal 29.02.16 v 12:51 8b.

ty nahaču nahatej strupatej, stav se nekdy do brna na vyročni upominkovy srazy a rekni to verejne o goldach a jejich ridicich a rucim ti, ze od tam pojedes v sanitce.

Béža
Béža napsal 10.12.15 v 09:32

4% versus 4 body, to dává smysl. Díky prdelko

naháčnahatej
naháčnahatej napsal 09.12.15 v 22:27 4b.

No Gold Wing je typické homomoto pro 4% hošany kteří chtějí vypadat drsně jako pořádní chlapáci.
To je tak za 4 bodíky Puso

PLJARDA
PLJARDA napsal 16.08.13 v 19:04 10b.

krasavec

Více komentářů



TOPlist