motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Honda GL1200 GoldWing (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Brougham
Vloženo 15.4.2019
Aktualizováno 15.4.2019
Zobrazeno 535x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda Goldwing můj z dětství splněný sen.

Motorka koupena od Soukmý inzerent

První dojmy - K této motorce nemám ani v nejmenším žádné výhrady. Naopak splnila všechna má očekávání. Prakticky okamžitě jsem s ní srostl a nechtělo se mi zastavit.

Motorku bych doporučil pro - Ať chcete GL 1200 nebo GL 1800 je to asi úplně jedno. Modely 1200,1500,1800 vás nadchnou jednou provždy. Pokud tedy jsme na stejné vlně. Je to vlastně pro ty, kdo shání na cesty pořádný koráb.

Doplňky na motorce - Stroj který jsem pořídil,má maximální možnou výbavu. Je to Limited Edition, čili má vše, co velký cestovatel potřebuje.








Recenze

Proč jsem si vybral právě tento stroj? Je to velmi jednoduché. V roce 1988, jsem byl na dovolené s mou matkou v Jugoslávii jako malý chlapec, kdy při procházce městem, jsem narazil na něco,co jsem nikdy v životě neviděl. Byl to úplně nový GL 1200. Byly mi povoleny pouze 3 snímky, jelikož barevný film,byl na naše tehdejší poměry poněkud drahý a dodnes ty fotky mám. Pocity z jízdy: Tento typ motocyklu je skutečně tím pravým cesťákem. Rozhodně si nemyslím, že by byl tento motocykl na nějaké machrování po městě, nebo nedej bože po vsi. Navržen byl skutečně pro náročné cestovatele, kteří mají rádi komfort a hlavně pohodlí. Goldwing je na jeho bez mála ctyřset kilogramovou váhu, což může někoho vyděsit, neskutečně stabilní a výborně ovladatelný. Přišlo mi, jako bych ho musel do zatáček nepatrně tlačit, ale rovná se úplně sám, dokonce i při puštění řidítek a jeho stabilita, vyváženost a vůbec podvozek jako celek, je jako jízda po kolejích. Jak jsem již psal výše, byl navržen pro náročné cestovatele, čili spolujezdec a "půl obýváku" sebou, mu rozhodně na cestách problémy s váhou nedělá. Když už jsem měl tu možnost, pořídil jsem limitovanou edici, která byla pouze pro USA, čili je v maximální možné výbavě, pochopitelně se vstřikováním paliva, kde se na dotaz spotřeby, nedostanete nad pět litrů paliva na sto kilometrů. Narozdíl od patnáctky, nemá GL 12 zpátečku. Takže musíte při parkování přece jen trochu přemýšlet. To jsou však věci, které se nedají nazvat nedostatky. Tento stroj do posledního detailu, naprosto splňuje všechna má očekávání a naplnil mé sny, o velkém a pohodlném cestování.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sailor1969
sailor1969 napsal 22.04.19 v 15:56 10b.

Hezký pardále.Plnit sny je důležité v jakémkoliv směru. A když jde o motorku, vždycky šáhnout po originálu. Ať jde o Cruisera, Chopera, Haryka nebo naháče, enduro nebo silničku je fuk.Taky jsem si splnil a je to skvělý pocit. Nádhernej koráb. Viděl jsem ho včera ale jen z okna . Užij si ho.

Guga
Guga napsal 20.04.19 v 20:55 10b.

Nádhera

Jirka-ZXR
Jirka-ZXR napsal 19.04.19 v 09:31 10b.

Hodně podobný mému Voyageru, tudíž 10 b...poslední model, který ještě vypadá jako motorka a ne jako maxiskutr..

Více komentářů



TOPlist