Yamaha TT600 bez úprav jen laďák. Na blbnutí za městem a na přežití podzimu, zimi a jara. A na občasné poklidnější výlety, na těch plastovejch stíhačkách se taky nedá furt jezdit
Recenze
Mám jí od podzimu a oproti bývalé KLR650 velká změna.
\r
Lehoučký endurko se super podvozkem do terénu. Aspoň pro mě, nejsem žádnej krosovej dravec. Tam kde jsem s KLR ležel tak na TT pohoda.
\r
Motorově trochu zklamání, ale je fakt, že do terénu pro normální lidi to stačí.
\r
Na silnici mám pocit spíš trápení se, ale bude to taky špalkama co mám obutý. Jen na pohodo poprdávání po okreskách tak do 90tky-100ky to de.
\r
Na to ,že už určo něco zažila se zdá bejt ješt docela fit. Mám srovnání s kamarádovou TTR o 7let mladší. Trochu do ní budu muset investovat a bude to ok.
\r
Po silnici a při poho ježdění žere málo dá se jet i do 4 litrů, ale v terénu to si chlamstne fest. Aš mě to z prvu zarazilo(hodnota kolem 7l se mě zdá dost)
\r
Až se jí naučím startovat budu spokojenej, splnila mě to co jsem od ní očekával. Studená chytá dobře, čerstvě zahřátá teplá taky, ale jak si 15- 30m orazí a je vlažná tak to je někdy na prasknutí žilky
\r
Ale jsem kopito je to moje první motka bez startéru, teda kromě Jawek v mojem motorkářským pravěku
Tak aspoň su o něco chytřejší
v TP je jen TT600
otajs ZX9R> TT-S je tohle s kopačkou, TT-E je tohle s kratšima zdvihama a startérem, TT-R mám já, to už má jinej motor, rám podvozek, prostě všechno a TT-RE je TT-R se startérem, kratšima nenastavitelnyma tlumičema. A startérovky E a RE maj mezi nábojem zadniho kola a rozetou tlumič záběru. R a S maj rozetu přišroubenou přimo na náboj
Myslel jsem že S je se startérem, ale možný to je nějak sem to nepitval. Akorát vím že rka maj nějakej tužší rám
Pěkny, ale z TT-R to má jenom část zadniho blatniku - tohle je TT-S
Jinak
Moc fajn TTR