Stroj který už má své místo v garáži jisté, prostě naprosto srdeční záležitost a další člen rodiny.
Vzhledem k tomu co už máme za sebou je to babička,ale ještě se dokáže slušně rozparádit a doufám že ješte neřekla své poslední slovo.
Motorka koupena od HPMOTOSPORT Litvínov
Výška jezdce: 198 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki TL 1000S: Objevila se TL1000R za zajímavou cenu.
První dojmy - Motorka splnila od prvního okamžiku to co jsem od ní čekal,takže spokojenost na všech frontách,nadšení a hřejivej pocit na hrudi. A vše bylo znásobeno po namontování otevřených koncovek Tenax.
Recenze
V pořadí už třetí Suzuki, která se dostala do mé garáže, ale taky stroj který je tam nejdéle a který mi přirostl opravdu k srdci. Původně jsem chtěl TL-S a to hlavně z důvodu finančních, ale nakonec mě osud do cesty přihrál TL-R za tehdy zajímavou cenu a já do dnes nikdy nelitoval.
Koupená v zimě 2002 se 6500 km. Dovoz z Itálie po prvním majiteli. Při návratu z Alp 22.8.09 překročeno 90000 km.
TL-R mě vyhovuje po všech stránkáchc a jsem naprosto spokojen. Zvládá jak okruh,
tak cestování v jednom i ve dvou.
K 28.4.2011 mě počítadlo ukazuje kolem 96500km,tak doufám že tam těch 100tisíc letos dostanu (pro jistotu klepu na dřevo).
Na začátku letošní sezóny jsem musel dát novou baterku,
ale stará vydržela sedm let,tak už měla nárok udělat pá pá.
Tak se to konečně podařilo a 10.7.2011 cestou z SBK v Brně, kousek za Pelřimovem se na počítadle ukázalo 100tis.km
Sezónu 2012 jsem začal se stavem počítadla na číslech 101027 km.
Pořídil jsem přepáčko ARP které bylo za super cenu,takže nekup to,když je to tak levné.
Namontoval jsem moto zásuvku 12V abych na delších cestách neměl problém s dobitím mobilu a baterky do foťáku,navigaci zatím neřeším.
No a protože mě letos čeká motodovča ve dvou a pod stan,tak jsem trochu koumal,kutil,upravoval a nakonec pořídiů dva boční kufry Givi E360.
Vím že je to docela zvěrstvo,ale zkusit se má vše.
Zatím jsem s tím jel jen asi 50km po dálnici,uvidíme až budou kufry naložené a pojedu ve dvou.
Hlavně nezapomenout,že budu krapet širší:) 110cm
Potahy sedaček od Bagsteru, plexi doublebuble Zero Gravity, přední stupačky LSL,
pancéřové hadice, na předku okousané kotouče Breaking s novými středy,
krátké páčky Titax, vzducháč BMC, PWCIII, silonové padáky na osách,
koncovky Akrapovič, dříve Tenax.
Na cestování nosič s plotnou na kufr Kapa + postraní konstrukce na brašny vzhledem ke koncovkám.
TOP,závist,krásná !
Kultová mašina a podľa foto v cukríkovom stave
Díky za komentář
A ta tvoje krasavice je samozřejmě také za plný počet. Jo V2 je prostě V2