Pokrok nezastavíš a ducati V4 Pikes Peak je vrchol EVOluce
Motorka koupena od FIRMA:G4R (České Budějovice 2) - 100%
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Vlažné
Motorku bych doporučil pro - důležitá otázka... Pořád jsem měl strach přesednout s dvouválce na čtyřku. A nyní musím všem jen říct jedno = kluci nebojte se toho Multistrada V4 je obrovský posun a až budete jednou dojíždět ty dokonalé dvouvály , máte se na co těšit :)
Doplňky na motorce - Tourning paket - vyhřívané gripy + boční kufry + centrál
Poziční blinkry
Výfuk FULL RACE akrapovic + soft EVO
Kabonové doplňky - zadní blaták + přední chrániče rukojetí + horní část nádrže + kryt výfuku
Recenze
Půjčil jsem si ji na jaře na 4 dny. Odjeli jsme se ženou na ní asi 800km.
Povozila nás hezky , ale asi WOW efekt se nedostavil tak jak jsem očekával. Vracel jsem ji s tím, že vlastně nám předešlá MTS 1200PP naprosto vyhovuje a nic mě netlačí si ji pořizovat. Nic méně jsem věděl , že jednou bude moje.
To je úvod co ? to by jste asi nečekali.. :)
Asi před měsícem jsem se v Rakousku dostal do potíží se svoji milovanou PP1200. Rána v motoru znamenala prasklí klínek na klice a tím pádem destrukci motoru. Destrukce byla tak fatální, že oprava čítala něco přes 120tis korun a tak jsem se rozhodl , že půjde do světa tak jak je a já se nebudu trápit s její opravou.
No a začal kolotoč kde sehnat za co nejlepší price V4. Shoda všech náhod a asi i ten nahoře to viděl jaké mám trápení a nahrál mi jeden zajetý kousek s 1250km v G4R v Budějkách. cenovka krásná , tak šup pro ni.
Následovalo pár projížděk a pokaždé když jsem přijel domů , drahá polovička se ptala jak to, že nevidí ten rohlík na mé tváři. Já na to, že mi pořád tam ještě k dokonalosti něco chybí. Co to bylo ? Uhádnete? Nooo jasně byl to zvuk. Kdo zná moji předešlou PP kobylku a moji PNG žiletku ví ,že jsem naprostej magor do zvuku. Následovala konzultace v podobě jestli za 90tis jít do full race Akrapa nebo už je to příliš peněz. Jenže opět shoda náhod tomu chtěla a já měl možnost si ve svém milovaném obchodě Dmoto poslechnout PP na živo s full Akrapem. Jooo to je ono co musím mít, a za týden jsem ho tam měl. No a od té doby rohlík jak sviňa. :)
Nyní před týdnem jsem se vypravil s kamarády na desetidenní trip do Bosny. Pojezdili jsme toho spousty i šotoliny byly a po ujetí asi 3000km jsem teprve zjistil jak je tahle raketa naprosto dokonalá. Její podvozek , kdy žehlí na co najede , je něco neskutečnýho. Vjedete na šotku (jooo i šotolinu papala) a šup jede jak má ani se toho bordelu nezalekne. Pak vletí na novej asfalt plnej 10km zatáček lepších jak na "sedle" a režim RACE EVO vám normálně utrhne motorku pod prdelí. Neskutečný...
No a takhle bych mohl psát a psát a psát jen samé chvály. Jediné co mě zatím malinko vadí je asistence předního radaru jak vám neustále při dobržďování hrabe do brzdy. Je to velice nepříjemné. Prostě to začne samo brzdit. Ale prý a zítra to jdu zkusit , dělá to u režimu TOURNING. U režimu SPORT a RACE to nedělá. Uvidíme...
Každopádně bych to shrnul a už končím ... JSEM NAPROSTO NADŠEN
UPGRADE "samobrždění"
Tak o víkendu jsem ladil ještě vše co se dalo. Nyní k vysvětlení k samobrždění. Bohužel dělá to u všech modů , ale poznatek je ten, že se toto "bezpečnostní somodobržďování " děje jen v případě , že je zapnutý tempomat a tím pádem hlídání vzdálenosti radarem předem jedoucího vozidla. Pokud tempomat vypnu radar se taky deaktivuje. Jupííííí :)
Dále jsem sahal i do nastavení tlumičů a to je velká paráda. Na mod RACE EVO jsem nastavil vše na HARDEST tzn jak přední tak zadní tlumiče a i preloud (váha jezdce) na nejlehčí a motorka je opravdu i použitelná na okruhu jak brutálně ztvrdla. Projevil se i dokonce OLINS smart 2,0 kdy opravdu čím jsem jel agresivněji tím víc přitvrzoval tlumiče.. FAAAKT HUSTÝ - Nadšení stoupá :)
Zdar, mam V4 Rally, včera jsem dojel z Rumunska, pred V4 jsem mnel KTM adv S, zvuk parádní, ale zlobila elektrika tak jsem šel do V4. tady zvuk nic moc, ale jízda v režimo SPORT, fantazie. uplne jiná moto než režim Tauring. ten jezdím s batužkem a ten si pochvaluje, jak to krásne žehlí nerovnosti. tak užívej, a mnoho šťastných km.
Zdar, mam V4 Rally, včera jsem dojel z Rumunska, pred V4 jsem mnel KTM adv S, zvuk parádní, ale zlobila elektrika tak jsem šel do V4. tady zvuk nic moc, ale jízda v režimo SPORT, fantazie. uplne jiná moto než režim Tauring. ten jezdím s batužkem a ten si pochvaluje, jak to krásne žehlí nerovnosti. tak užívej, a mnoho šťastných km.
Slovíčko Závisť som už pred rokmi vymenil za slovíčko Obdivujem.
Takže Obdivujem ti tu tvoju čertovsky krásnu mašinu.
Nedávno jsem na ní koukal v Ducati v Děčíně a musím uznat je to dyzajnové blaho.
. A což teprve motoricky
moc pekna..
ale jako ze ti keca do brzdeni? no tvl.. tak to zelena potvora nastesti jen strasne blika, ale do brzd nehrabe.. tak snad to bude fakt jen v tom touringu a tim padem aspon vis, na jakej mod nejezdit..
at to frci