Parádní stroj, na který se při mé výšce pohodlně poskládám. Bezpečně předjedu. Mrknu v klidu i mimo silnice, no a když ji někde zaparkuji, tak při odchodu se na ni musím pořád otáčet... ?
Motorka koupena od Moto-Barn (Medlešice)
Výška jezdce: 193 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: důvod neuveden
První dojmy - Prvotně první bylo "wou, ta je boží". Při první jízdě úsměv z toho typického zvuku. Tříválec jsem řídil poprvé a musel jsem si dost zvykat. Moc pohodlný posez i úchop širokých řídítek. Jediné, co mě fakt sere, je mlácení hlavního stojanu při přejetí nějakého hrbu, ďoury a malá zásuvka na "zapalovač" kdy je nutná drahá redukce. Taky blastry jsou jen na parádu. No co, nic není perfektní, Tiger 800XC k tomu ale nemá daleko ... ?
Doplňky na motorce - Originál vyhřívané rukojeti.
Originál mlhové světla.
Padací rám Kappa.
Nosiče bočních kufrů.
Plotna pro topcase.
Ochranný kryt pod motorem.
Držák mob. telefonu SP Connect.
Recenze
Vždycky jsem chtěl cestovní enduro, které naložím tím nejdůležitějším a vyrazím na cestu. Jezdí se mi na něm velice dobře. Cítím z něj jistotu a pohodu. Do zatáček jde i s jednadvacítkou vpředu velice ochotně. Taky si užívám palubní počítač a pěkně podsvícený displej.
Díky. Jj, já koupil na českém eshopu. Cena přes 500kč
Jinak ze stroje jsem nadšený
Ahoj kolego,
myslím že dobrá volba(vím o čem mluvím),co se týče redukce tak za pár kaček z chiny a slouží už několik let bez problému a stojan(kapitola sama o sobě) po výměně pružiny lepší.
Přeji hodně šťastných km.
Jarda
Díky
Krásnej Tigřík, myslím, že budeš spokojený
Tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů