Poslední analogovej suprbajk od Hondy s perfektní ovladatelností a brzdami. Vzhledově nadčasová mašina. US verze.
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-10R Ninja: důvod neuveden
Yamaha YZF-R1: důvod neuveden
První dojmy - Pocitově lehká, čitelná a živá. Přehazuje se mezi stehny jak nějaké kolo. Oproti mé předchozí GSX-R brzdí famózně. Celkově zpracování Hondy hodnotím na výbornou. Bohužel spotřeba oleje je nadprůměrná, jak u těchto ročníků bývá zvykem.. :( A to je asi jediný zápor, co zatím vnímám. Jo a ten italskej laďák je slušná uchylárna, žere trávu u cesty, psy a malé děti :D
Motorku bych doporučil pro - Řekl bych, že pro mě :)
Doplňky na motorce - Giannelli karbonovej laďák + Arrow mezisvod, Bazzaz Z-Bomb Timing Retard Calibrator, Gipro ukazatel zařazeného rychlostího stupně, racing plégo Zero Gravity, protiprokluz na nádrži, led blikny, žárovky a relé, racing páčky, padáky, kryt chladiče, podsedlák verze 10/11 a fender eleminator. Ještě chystám rychlořazení QuickShifter easy, sadu krytů motoru GB Racing a silikonové hadice. Zbytek série, výrazný tuzing u této krásky netřeba.
Recenze
Z japonců své doby (R1 Big Bang, ZX10R 2008+, GSX-R K9+) bylo CBR hodnoceno jako nejlépe ovladatelné. Všechno do sebe tak nějak zapadá, tzn. motor táhne, brzdy brzdí a podvozek drží a zatáčí :) Mašinu jsem pořídil se stavem tacho 10 800 km, prakticky bez škrábance, unikátní stav. Ještě původní řetězovka a destičky.
Děkuji
Nádherná Hondice a zase skvěle sladěno, moc pěkné fotečky.
Díky
Tak dík.. Chceš svézt nebo co? :)