Pohodlný stroj na i na horší cesty, univerzální a přitom zábavná motorka.
První motorka, kterou mi nevadí zašpinit.
První dojmy - Vysoká, ale velmi snadno ovladatelná, kupodivu i na místě. Originál výfuk hlučný, dynamika naprosto dostačující, pohodlná i na dírách, až příliš účinné plexi (nevětrá helma).
Doplňky na motorce - hlavní stojan, kufry Big Husky, Scottoiler, padací rám.
Recenze
Stárnoucí stroje mi bylo líto trápit v běžném provozu, jednou z nich budou pěkný veteráni
Chtěl jsem něco pohodlnějšího co snese i horší cesty.
Opravdu pohodlná motorka, na první dojem možná hodně vysoká ale snadno zvladatelná.
Výborná na rozbité okresky, i ve městě obratná, na dálnici snesitelná. Super na každodenní používání. Lehká spojka a řazení, skoro se řídí sama.
Motor tak akorát, žádná dálniční raketa, v běžném provozu mi stačí.
Spotřeba do 5l/100km. Nenutí k rychlé jízdě.
Dle spolujezdkyně je sedlo tvrdší a proti BMW R1100S méně prostorné. S kufry se na ni už obtížně leze a madla spolujezdce jsou už po cca 4tis Km okopaná.
Sundat kapotáž bylo napoprvé peklo, zábava na několik hodin, kvalita plastů a laku OK, ale už jsem stihl odřít přední blatník a moc práce to nedalo... a ztratit šroubek z plexi...
Nepřesný rychloměr, ukazuje cca o 10% více, hodně mi to vadilo, prý to nejde přenastavit.
Staré BMW je pocitově rychlejší, asi je i zábavnější na řízení, nechám si ji na hezké počasí a kratší cesty.
I Kawa W650 je proti Africe "těžší" na ovládání.
ať dělá jen radost!
Jooooo to je onoooo
Me zase ta barevna kombinace hodne bavi a moc se mi libi. Proste super vyber.
Dneska mně předjela v Chrudimi (jel jsem v autě
)
Zaujala mně, se nedivím, že i Tebe... Je jich míň než BMW a zároveň i trochu už filosofie sama o sobě... Trochu si zvykám designově na to světlo, ale jo... nakonec dobrý.. a .zlatý vidle? pro mne cool. Lepší než ty zku varh. prachovky -pro mně design z bolšánský doby - jako na starejch typech. Ať z ní máš dlouho radost...
Super stroj, uvažuji o koupi.
Tvoje barevná kombinace není můj šálek kávy - hlavně to "zlato"