renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1200 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník miligen
Vloženo 30.3.2017
Aktualizováno 28.4.2019
Zobrazeno 4 784x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Silný stroj ze začátku nového tisiciletí

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - První dojmy byly rozpačité. Vysvětlím v následujících řádcích.

Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce, který chce motorku co má koule :-)

Doplňky na motorce - Originál kufry od Givi. Laděné výfuky, zakázkové sedlo a držáky spolujezdce.

Recenze



Kawasaki jsem již měl ( viz moje motorky) a taky tak nějak považuji Kawasaki za srdcovou značku. Možná tím, že jsme začínal v roce 1996 na Kawasaki GPZ 305 Belt Drive Jak šel čas tak mě to spíše táhlo a táhne k cestovním endurům. Každopádně představa cestování na velkém stroji ve dvou, a to poměrně rychle, byla pořád lákavá a tak jsem začal hledat druhý stroj do garáže. Na GTR 1400 jsme neměl a nemám. No a pak jsem objevil inzerát jednoho chlapíka z brněnska.
Kamarád se na ní svezl a si jí později odvezl domů.
Celou zimu stála a z jara šla do servisu. Tak že po výměně všech náplní a filtrů a jiných servisních úkonů jsme zaplatili dalších tisíců a vyrazil. Řeknu Vám, že to stálo za to. Motorce jsme pořídili ještě Perelli Angel GT a už si tu letošní sezonu naplno užíváme.
První zkušenosti po opravě jsou super. Pocit fantastický. Motorka táhne jak prase a žádná moderní fičura do toho nekecá ( měl jsem K 1300 R, tak vím co píšu) a chce to hodně přemýšlení kdy, jak a kam stroj poslat. Vše nicméně chodí jakoby samo. Prostě se zase směji do přilby.
Brzdy jsou malinko slabší, ale co by jsme taky chtěli po tak těžké motorce a již 15 let staré technice? Je třeba na to jen myslet, nic víc. Zastaví stejně bezpečně jako každý jiný stroj.
Ovladatelnost je už úžasná, už jsem to popisoval výše. Spolujezdkyně se nemůže dočkat až vyjedeme na delší trasu, tak že detaily doplním. K motorce jsme koupil i 3 kufry od Givi a tím pádem úložný prostor neřeším.
Spotřeba se zatím pohybuje kolem 6,4 l. V servisu jsem byl ve firmě Moto servis Třebíč v Rudíkově a naprostá spokojenost.

Stroj se cítí nejlépe na rychlostních komunikacích a dálnicích. Jsem zvědav jak se bude chovat v alpských utažených zatáčkách. Nejvíce se ale těším na to, jak ji provětrám na nějaké delší cestě k moři.
Postupně budu vyplňovat deník motocyklu zde na webu, tak uvidíme kam nás cestovní královna ze začátku tisicíletí zaveze

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
spike-cz
spike-cz napsal 22.12.17 v 22:19 10b.

LlSHAK
LlSHAK napsal 04.04.17 v 14:18

Gratulace, ať dělá jen radost! Myslím, že se máš na co těšit!
P.S.: výfuky jsi kupoval sám nebo byly už s motorkou? (Kdyžtak do zpráv, díky!)

Riky
Riky napsal 04.04.17 v 05:24 10b.

Musím jen souhlasit, že Kawa je Kawa . Každému sedí něco jiného, nic proti, ale já jsem po několika značkách došel k tomu, co jsem cítil od začátku, že potřebuji Kawasaki . Jsem jen sportovněji založen, proto jsem koupil Ninju .
Ať slouží k čemu byla stvořena .

Jirži77
Jirži77 napsal 03.04.17 v 21:46 10b.

Super mašina . Hodně krásných kilometrů a hlavně kolama dolů . Už se těším na deník

mavr
mavr napsal 03.04.17 v 08:46 10b.

Ahoj,
tak ať Ti slouží k maximální spokojenosti ..a jsme zvědavej na deník .. přečtu si

Více komentářů



TOPlist