PROFIL MOTORKY

KTM 990 SMT (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Freedomák
Vloženo 27.5.2016
Aktualizováno 28.1.2018
Zobrazeno 4 228x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Víceúčelová multifunkční motorka a jediná která prošla mojím sejtem co si od motorky slibuju.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Na začátku jsem byl velice mile spokojen s podvozkem,krásně příjemně měkkým sedlem a pohodlným posezem který jsem sice očekával ale škoda nepochválit znovu.

Motorku bych doporučil pro - Kdo má ruce-nohy a hlavně zdravý rozum.Myslím že i když má pověst kladiva na čarodejnice tak s klidnym zápěstím je to pořád to samé a zvládnutelné moto jako každý jiný stroj.

Doplňky na motorce - laděné výfuky LeoVince,padací rám SWmotech,original hlavní stojan KTM,vysoké cestovní plexi Puig,polohliníkový kufr Givi,elektronické eliminátory lambda sond,elektronický eliminátor ekologie,led blinkry,zahnuté CNC ventilky,proužky na ráfky,tankpad ProGrip,zrcátka kawasaki Z750

Recenze

Jelikož jsem již dříve slyšel o ''bestyálnosti'' tohoto motoru a měl sem šanci si zajezdit jak na 950SMR 2008 tak i na superduku 990R 2010, rozhodl jsem se že to sezónu zkusím s tímto strojem.Jelikož sem chtěl motocykl né na závodění ale na požitek za řidítky zabloudil sem na zkušenou do dvouválcových ''V'' motorů abych si zkusil větší kilometrový nájezd a dokázal objektivně zavrhnout nebo vyzvednout tento druh motoru oproti mnou tak oblíbenému řadovému 4válci.

Motor je kapitola sama o sobě ovšem sem z něj mile překvapen,sice není motocykl jak na závodění na okruhu(nízko položené nestavitelné stupačky) tak na trhání rychlostních rekordů (250km/h) celkový dojem v použitelnosti je parádní.Jediná moje vítka je na převodovku motoru.Pro cestovní použití je parádní rychlost cca. 110 km za hodinu ovšem nastává problém kdy na 6ku je motor dle mého podtočený a na 5ku jde zas v taky né pro mě optimálním taktu.Je to třeba subjektivní ovšem asi by se to dalo vyřešit jiným zpřevodováním na pastorku a rozetě.

Ježdění s ní je zábava a jakmile začnou klikatice s adekvátním povrchem je zábava se s motorkou povozit.Pozornost budí nejen kvůli osazení které jsem udělal v podobě 2 Leo Vince výfuků ale i neokoukanému designu kterého zas tolik nejezdí.Za 8 tisíc sem potkal jen jedno SMT a jinak přemnožené supermota 990 a 950 + superduky.

Jak sem psal tak cestování jednak kvůli sedačce tak i kvůli pořízení Puig vysokého čirého turistického plexi je naprostá paráda a jsem velice spokojený s celkovým pohodlím na motocyklu.

Závěrem bych chtěl dodat že i když sem plánoval tuto sezónu moto prodat a to né z nespokojenosti ale ze zvědavosti a chutě na různé druhy,typy a obsahy motocyklů, tak sem zjistil že vlastně nic co by se prodávalo mě ted' neoslovilo natolik abych tuto motorku prodával.V tomto ohledu je mi líto se na úkor zvědavosti zbavit kvalitního a nezničeného stroje na úkor toho že moje garáž uvidí druhým rokem tu samou motorku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jiřin...
jiřin... napsal 31.05.16 v 19:11 10b.

nejlepsi! mame stejnej postup ze Zeda na SMT... :)

cechradovan
cechradovan napsal 30.05.16 v 21:07

Santamike
Santamike napsal 30.05.16 v 19:29 8b.

Přesně jak píšeš

Irsaioliver
Irsaioliver napsal 30.05.16 v 14:18 10b.

boutom
boutom napsal 28.05.16 v 18:58 10b.

Více komentářů



TOPlist