globalmoto_duben_nolan




Nedrží režim 6500 otáček +

  • 0

    26.7.2023 od RicoCZ

    Zdarec chlopáky. Koupil jsem pro syna GeeSo z 92hého roku jako první motocykl na rozježdění. Motor startuje na vrknutí, žádné pazvuky atd. Brzdí , svítí, řadí...
    Je to americká verze a na svá léta jede pěkně. V normáním provozu okolo komína bez problémů.
    Problém nastává když jedu v režimu pátá, šestá rychlost 6500 otáček a víc- déle než dvě minuty. Rychlost 110/ 120 km/h. Moto najednou jako když utne, je úplně hluché. Když uberu plyn otáčky spadnou někam ke 4000cům a moto se chytne. Když plyn držím, moto začne cukat a chcípne. Po nastartování zase jede jaky by nic dokud se nezopakuje předchozí režim.
    Reklamoval jsem moto prodejci. Uznal reklamaci a teď to začíná být zajímavé. Podle jeho slov byla vyčištěna nádrž, sítko, rozebrán palivový kohout, celá palivová soustava zkontrolována. Karburátory čištěny ultrazvukem, kontrola membrán atd. Moto mi vrátil s tím že je vše v pořádku. Jel jsem domů přez 60 km a vše šlapalo jako hodiny. Potom mě napadlo že vyzkouším zmíněný režim- jízdy po dálnici. Pořád ten samý problém. Nová reklamace.
    Moto bylo podle slov prodejce znovu celé zkontrolováno, byly vyměněny karburátory a uděláno kde- co. Zkusil jsem podle rady druhým klíčem pootevřít víčko nádrže a moto při 120 km/h po dvou minutách při držení plynu úplně ohluchne a nejede jako stejně jako předtím. Další reklamace. Podle slov prodejce jde o "nějakou píčovinu" ale "to najdeme". GS forum jsem pročetl a nenašel odpověď. Na motu jsou nové gumy, destičky, spojka atd. Je škoda jí vzít a mrsknout s ní do popelnice kvůli téhle závadě...Pls help

    Doplněno:

    Vyrobil jsem si prsní vehement a vložil tam telefon. Omlouván se za kvalitu. Ve druhé minutě videa to začne a nejede to...

    26.7.2023 od RicoCZ

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    26.7.2023 od robfor

    Vetsinou to dela palivovy kohout Jelikoz vsecko uz bylo zkontrolovano,, bude to treba zkontrolovat znovu :) Podle videa to je jasne nedostatek paliva, sice by to teoreticky mohl delat i elektricky problem (jakoze jedna svicka nema jiskru) , ale jsem si na 99 procent jisty, ze to je palivo. Moto jede pod plnou zatezi normalne, ale v karbcich nestiha dotekat benzin a jak si vysajes benzin v karbci, je to v pr...Uz se to tu na foru resilo, tak okoukni odpovedi.

    https://www.motorkari.cz/tema/?t=216527

    Doplněno:

    Díky za odpověď. Jízdu s kohoutem na PRI jsem zkoušel a výsledek je stejný...

    26.7.2023 od RicoCZ

    z tech odpovedi je asi nejvic relevantni tato: Manželka měla GS500 a je to jejich bolest. Přečteno spoustu stížností na netu. Prostě blbá vlastnost. Tak že jsem ji naučil při jízdě na dálnici (kde se většinou stalo, že mašina chcípla) aby přepla na polohu PRI. To je myslím na zaplavení karbců a obchází to membránový ventil. Fungovalo to dobře a už nikdy nechcípla. Po zastavení a nebo po ukončení jízdy po dálnici přepnout opět zpět aby se při vadném plováku nedostal benzín do motoru. Jinak v diskusích jsem četl ještě radu osadit palivový kohout z novějších GS500 aspoň rok výroby tuším 2007 a výš. Tam už údajně byl ten to problém vyřešený. Prostě starý membránový kohout nestíhá dávat při dlouhodobě plném plynu.

    26.7.2023 od robfor

    z tech odpovedi je asi nejvic relevantni tato: Manželka měla GS500 a je to jejich bolest. Přečteno spoustu stížností na netu. Prostě blbá vlastnost. Tak že jsem ji naučil při jízdě na dálnici (kde se většinou stalo, že mašina chcípla) aby přepla na polohu PRI. To je myslím na zaplavení karbců a obchází to membránový ventil. Fungovalo to dobře a už nikdy nechcípla. Po zastavení a nebo po ukončení jízdy po dálnici přepnout opět zpět aby se při vadném plováku nedostal benzín do motoru. Jinak v diskusích jsem četl ještě radu osadit palivový kohout z novějších GS500 aspoň rok výroby tuším 2007 a výš. Tam už údajně byl ten to problém vyřešený. Prostě starý membránový kohout nestíhá dávat při dlouhodobě plném plynu.

    26.7.2023 od robfor

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.7.2023 od Pedl

    První mě taky napadl podtlak v nádrži (to jsi zkusil), pak karburátory - výška hladiny, špatná směs (ale říkáš že měnili). I tak bylo by dobré kouknout na svíčky. Tak pak teda asi elektrika, že by zlobilo dobíjení nebo umírala baterie? Přidělal bych si malý voltmetr někde a koukal za jízdy. Nebo ještě cívky.
    Jinak mrskat motorku do popelnice jistě ne, ale asi nakonec vrátit a koupit jinou? Nějaký mechanik by na to jistě přišel ale pokud jde vrátit...

    Doplněno:

    Díky za odpověď. V elektrice bych zatím nehledal, opracdu se to chová jako když tam není benzín. S vrácením to není tak úplně jednoduché...

    26.7.2023 od RicoCZ

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.7.2023 od JiriBN

    Příčin může být více, ale podle popsaných příznaků bych se podíval na hadici mezi kohoutem a karburátory, pokud je taková průhledná (co se dávala do Jaw a Pionýrů) nebo obyčejná jednovrstvá tak jí vyměň za palivovou vícevrstvou. Ta obyčejná se při vyšším výkonu motoru a tím zvýšené spotřebě dokáže "probořit" a tím zamezí průtoku benzínu. Po ubrání se zase vrátí, takže při nižším výkonu motor funguje normálně až do doby zase zvýšení požadovaného výkonu motoru. Odpovídalo by tomu i to, že pokud neubereš a ta hadička se nevrátí zpět tak motor se zadusí nedostatkem paliva.

    Doplněno:

    Ale chová se to přesně takhle...

    27.7.2023 od RicoCZ

    Díky za odpověď. Jsou tam nové vícevrstvé hadice.

    27.7.2023 od RicoCZ

    Doplnit odpověď

  • 0

    27.7.2023 od Medved

    Asi bych vyndal cely ten podtlakovy kohout, provizorne naspojkoval hadice a jel to zkusit. Pokud to bude zlobit furt, zameril bych se na ten zaviraci kohout na nadrzi a jeho sitko. To, ze prodejce rikal, ze vsechno kolem paliva kontroloval je sice hezke, ale tys u toho nebyl .

    Doplnit odpověď

  • 0

    27.7.2023 od Obdélník

    Co příliš mnoho paliva ?
    Třeba tím uliješ při těch otáčkách svíčky a nestíhají dávat jiskry. Po ubrání se zase chytnou ....

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.7.2023 od Hydropes

    Me presne to same delal na stary GPZ kohout. Kdyz jsem mel plnou nadrz no problem. Jak jsem trochu benalu vyjel a klesl sloupec paliva, zaclo se to takhle v otackach dusit.
    Problem byl ve vytahany membrane, ktera nedokazala kohout uplne otevrit.
    Pomohlo komplet vycisteni a repasni sada kohoutu s novou membranou...od tech dob to jezdilo paradne i na rezervu.
    Tipoval bych neco podobnyho...

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist