motozem_cervenec





Téma: GS 500 E nedostatečný průtok benzínu
2.5.2020 v 20:07
Zdarec, rád bych se zeptal zda někdo nemáte zkušenost u GSa s nedostatečným zásobováním benzínu do karburátorů. Mám r.v. 2005 (35,1 kW). Konkrétní problém je, že při plné zátěži ve vyšších otáčkách nestíhá dotékat do karburátorů benzín a motorka nejede (reaguje jako když dojde benzín, ale v nádrži je...). Co jsem už řešil, tak často odchází palivový kohout (na přepínání ON, RES, PRI)- ten jsem už vyměnil, dále byl proveden kompletní repas karburátorů s čištěním + ještě filtr v nádrži se čistil a kontrolovali palivové hadice (ucpané ani zteřelé nejsou). Zvláštní je, že čím je v nádrži míň benzínu, tím víc to ,,blbne,, např. při plné nádrži a jízdě na plno je vynechávání naprosto minimální, ale když v nádrži mám třeba 5-6 L benzínu tak motorka sotva jede. Co vím tak žádné čerpadlo na benzín u GSa není. Nevíte někdo co s tím? Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

2.5.2020 v 20:46 | Nahoru | #1
Čau, skontroluj odvetrávanie nádrže. Celkom bežná porucha, jedná sa o prívod vzduchu do nádrže. Zistíš to tak, že skúsiš jazdiť s otvoreným viečkom. ak problém prestane tak je to to odvetrávanie. Buď je upchatá hadica, alebo porucha v tých ventilčekoch vo viečku. Najprv skontroluj hadičky a trubky v nádrži. trubku nájdeš, keď otvoríš viečko , do striekačky si dáš riedky olej a prestriekneš to z hadičky pod moto by ti to malo vytekať, podlož pod moto niečo aby si si nezadrbal dlažbu, alebo trávnik. V tom viečku je to horšie tam sú nejaké srandičky,ktoré už neviem ako majú fungovať. Oni majú púšťať vzduch do nádrže, keď je chladno a ubúda benzín a aj von z nádrže, keď je zas horúco. Ale majú zabrániť vytekaniu benzínu pri páde. Sú tam nejaké gumené ventilčeky. Držím palce pri oprave.

PS: ak si dával nový palivový filter, tak to bude tým, ja som vymenil tri na Suzuki GSX 750 Inazuma, nakoniec som tam namontoval ten čo je určený na naftu , tie benzínové čo majú vo vnútri ten žltý papier proste nie sú priechodné .

Naposledy editováno 03.05.2020 00:05:13

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

2.5.2020 v 21:46 | Nahoru | #2
Nektery starsi Suzuki (napr. DR BIG 750) mely mezi kohoutem a karbecama palivovou pumpu. Mas ji tam taky ? Pokud ano, zkus ji vycistit a zkontrolovat ventilky...

EDIT: a jeste pripadne zkontrolovat hadicku podtlaku, ktera k te pumpe vede, tedy jestli je spravne pripojena, nebo neni dirava...

Naposledy editováno 02.05.2020 22:18:28

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

2.5.2020 v 23:32 | Nahoru | #3
víčko je dobrej tip a je to taky pěkná sviňárna Ale především tu chybí informace, jak se to chová na ON vs PRI

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

3.5.2020 v 08:53 | Nahoru | #4
Manželka měla GS500 a je to jejich bolest. Přečteno spoustu stížností na netu. Prostě blbá vlastnost. Tak že jsem ji naučil při jízdě na dálnici (kde se většinou stalo, že mašina chcípla) aby přepla na polohu PRI. To je myslím na zaplavení karbců a obchází to membránový ventil. Fungovalo to dobře a už nikdy nechcípla. Po zastavení a nebo po ukončení jízdy po dálnici přepnout opět zpět aby se při vadném plováku nedostal benzín do motoru. Jinak v diskusích jsem četl ještě radu osadit palivový kohout z novějších GS500 aspoň rok výroby tuším 2007 a výš. Tam už údajně byl ten to problém vyřešený. Prostě starý membránový kohout nestíhá dávat při dlouhodobě plném plynu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

3.5.2020 v 09:13 | Nahoru | #5
Jarda40> ventil už vymenil.

(reakce na) GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

3.5.2020 v 09:17 | Nahoru | #6

krokoš píše: Jarda40> ventil už vymenil.

jo, četl jsem, ale není poznat jestli za původní a nebo ten novější typ z posledních ročníků.

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

3.5.2020 v 10:19 | Nahoru | #7
Díky za názory, odvětrávání nádrže jsem ještě nezkoušel, takže tím by to určitě mohlo být. Co se týká toho palivovýho ventilu, tak jsem dal novej originální (pro r.v. 2004 a vyšší). I při jízdě na PRI motorka blbne úplně stejně jako při jízdě na ON nebo RES.

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

3.5.2020 v 12:46 | Nahoru | #8
Vydel bych to na hladinu v karburaci.delalo mi to na quadu...zvětšil.sem fušku hladiny a ejhle valí pod plným...zkus tohle..dělal sem též vše.hadicky,ventil pal.podtlakovy reg.otevrena nádrž apod...pomohlo jen zvětšit množství paliva v komore

(reakce na) GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

3.5.2020 v 13:55 | Nahoru | #9
krokoš> Tak jsem zkoušel jet s otevřeným víčkem nádrže a pořád to zlobí. Palivový filtr jsem neměnil ale jenom čistil, mám tam tady ten. Myslíš že ho mám nějakej měnit nebo upravovat?

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

3.5.2020 v 20:12 | Nahoru | #10
a ta motorka ti někdy fungovala, nebo jsi jí koupil fakt před měsícem a už takhle?

ono to taky nemusí vůbec být v nádrži jak psal volverin01.. jestli si na to troufáš, tak přilep na petku hadici, petku přidělej někam k řidítkám/nádrži apod, hadici napoj na karbec kde bylo PRI, původní PRI hadici na konci něčím ucpi a nejlíp ohni nahoru nad nádrž, a vyzkoušej to. Pokud to pojede dobře, je problém v nádrži. Pokud stejný, tak to nádrž není - tj. karby, elektrika, svíčky atd.

V petce musí být samozřejmě nahoře malá díra, a teď mě napadá že GS500 bude asi mít karby dva, tj. vše 2x.

Asi bude nějaká sofistikovanější metoda, mě tohle zachránilo když jsem měl málo nářadí a možností a furt jsem jak debil hledal problém v kohoutu a nádrži, nakonec to bylo v karbu.

A ještě mě napadá, že jsem v nějakým manuálu viděl informaci o průtoku, kolik by mělo natéct za minutu - to u GS asi nebude, ale pokud by ti to někdo byl ochotný u stejný nebo podobný mašiny změřit, mohlo by to být vodítko pokud to bude u tebe výrazně míň.

A do třetice - do karbů se vejde poměrně dost benzínu, takže to, že nestíhá dotékat poznáš tak, že pojedeš chvíli na minimum plynu jen udržovat rychlost aby karby určitě dotekly a pak dáš full gas. Minimálně vyšší jednotky nebo spíš desítky vteřin to musí jet normálně než to vysaje karby

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

3.5.2020 v 20:21 | Nahoru | #11
GS 500E od Suzuki má z nejakého dôvodu palivový prívod ako raketoplán, sú tam dva kohúty, otvor si nákres na partsdepot, až tam som sa z toho vysomáril, keď som servisoval kamarátovu motku.

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

4.5.2020 v 20:50 | Nahoru | #12
me GS 500 delala "ze nesla do otacek, pri prudsi pridani plynu/vyssich otackach-jakoby se dusila". Bylo to proto, ze odvetravani nadrze ta hadicka byla ohnuta. Stacilo si jen pohlidat ze hadicka na odvetravani nadrze, pri polozeni nadrze zpet nebyla ohnuta a problem vyresen. Zkus nadzvednout nadrz a podivat se zda ta hadicka na odvetravani neni priskripla, ci neco podobneho. Je to tam ne moc dobre udelany.

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

4.5.2020 v 21:36 | Nahoru | #13
Už mám zkontrolovanej celej palivovej systém, odvětrávání nádrže filtr, kohouty a všechny hadičky. Ta motorka nejede až když se vyjede benzín z karbeců, takže první 3 nebo 4 rychlosti můžu točit k omezovači a jede to dobře. Takže už mě napadá jedině to že v servisu nastavili moc nízkou hladinu v karbecech. Jinak už fakt nevím.

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

4.5.2020 v 21:50 | Nahoru | #14
Nezasekava se jeden z plovaku nebo jehlovy ventil? Musi chodit uplne volne.

(reakce na) GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

4.5.2020 v 22:17 | Nahoru | #15

Franky98 píše: Už mám zkontrolovanej celej palivovej systém, odvětrávání nádrže filtr, kohouty a všechny hadičky. Ta motorka nejede až když se vyjede benzín z karbeců, takže první 3 nebo 4 rychlosti můžu točit k omezovači a jede to dobře. Takže už mě napadá jedině to že v servisu nastavili moc nízkou hladinu v karbecech. Jinak už fakt nevím.



pokud se vyjede benzín z karbeců, tak to tam prostě nestíhá dotékat ať je hladina jaká chce, to je stav kam se to nikdy nemůže dostat když je to ok

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

5.5.2020 v 19:19 | Nahoru | #16
čau, ja som myslel palivový filter medzi nádržou a karburátormi. Tie som menil na Ine. Ešte skús , vymeniť hadičku od nádrže do karburátorov. A aj tú na odvetrávanie , môže byť poškodená a slabo otvára prívod paliva.

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

7.5.2020 v 08:08 | Nahoru | #17
Zkoušel jsi jet na polohu PRI? pokud ne tak zkus... když to pojede lépe tak je problém v podtlakovém otevírání přepínacího ventilu.

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

12.5.2020 v 19:59 | Nahoru | #18
Podle mě máš nízkou hladinu v karburátorech-tím pádem je menší objem paliva a nestíhá to zásobovat.
Hladinu zjistíš jednoduše přímo na motorce.Vezmeš slabou průhlednou hadičku(třeba z ostřikovačů) a napojíš jí na vypoušťák plovákových komor.
Šroubek nech trochu povolený.,hadičku dej obloukem nahoru, kohout dej do polohy PRI.Hladina paliva by se měla zastavit v dělící rovině karburátoru...

GS 500 E nedostatečný průtok benzínu

21.6.2020 v 19:37 | Nahoru | #19
Zdravým mám také problém se svou Suzuki GS. Motor běží pouze na jeden válec (Levý) z pravého teče směs oleje s benzínem hned u napojení hlavy s výfukem a z výfuku se line bílí kouř. je možné že by bylo vadné gufero na ventilu? Karburátory jsou vyčištěny ultrazvukem a seřízení dle manuálu. Svičky jsou nové, jiskru hází. Zkoušel jsem prohodit i cívky beze změny. Ventily jsou také seřízeny. Měřil jsem kompresi a oba válce mají stejně. Děkuji všem za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Levá svíčka neháže jiskru Suzuki GS 500E stoupa_lubos 15 3.8.2020 v 19:01 Zdenalbenal
Ježdění na motorový olej do auta [1, 2, 3] Suzuki GS 500E HansB 76 29.7.2020 v 18:37 buchtik
Ukazatel zařazené rychlosti gs500e Suzuki GS 500E Baroneczek 22 17.7.2020 v 16:56 salahadin
Suzuki GS 500E z roku 1999 Suzuki GS 500E BergDoktor 23 21.6.2020 v 22:25 puffybodie
Blinkre pre Suzuki gs500 Suzuki GS 500E PeterGS500 3 15.5.2020 v 16:25 nevo7


TOPlist