bmw_r1300gs_cartec




přepětí

  • 0

    24.12.2015 od Kišór

    Zdravím. poraďte mi prosím čím může být zapříčiněno že mám přepětí na baterii. multimetrem jsem naměřil 18.2V při nastartovaném motoru. po chvíli se baterie úplně vzbije na 0 ani světla na přístojovce se nerozsvítí. děkuji za rady.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (14)
  • 0

    24.12.2015 od kubak1

    Ahoj z největší pravděpodobností je to regulátor dobíjení. Nedávno jsme taky měnili na skůtru. Baterka se vždy po chvíli vybila.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.12.2015 od Kišór

    Dá se to nějak s jistotou zjistit? abych ho nekupoval zbytečně. Napadl mě regulátor ale nebyl jsem si jist.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.12.2015 od maspe

    návod na kontrolu dobíjení

    Doplněno:

    ale honda a regler po smrti je nesmrtelné téma...

    24.12.2015 od maspe

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.12.2015 od StB

    A jestli Ti baterka ukazuje 0.V, tak s největší pravděpodobností bude taky KO. Kontrolu dobíjení ale určitě udělej.

    Doplněno:

    Kontrola alternátoru je jednoduchá.

    24.12.2015 od StB

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.12.2015 od Danielos

    KO regulátor a ten ti odvařil i akumulátor.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.12.2015 od wencza-cbr

    Hoj davam tomu tak 90% ze je to regulator. Jinak pokud chces zjistit jestli je opravdu vadny, lze celkem jednoduse promerit altik a pokud je tam vse ok musi to byt regler ;) jinak jak uz bylo receno honda a regulator dobijeni to jistota

    Doplněno:

    Tak nekupuj originál. Hodně se to nahrazuje regulátory od Ignitechu

    25.12.2015 od kubacech

    Díky všem za radu. No co jsem se díval kolik stojí tak je to celkem pálka :D

    24.12.2015 od Kišór

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.12.2015 od likvos

    Ahoj,taky jsem mel tenhle problem...vymenil jsem regulator a vse v pohode. Prebijel mi take na 18V,pri vyssich otackach motoru daval jeste vic. Znicil mi i akumulator. Koupil sem regulator od vape...stal kolem 500kc

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.12.2015 od red-bull

    Čau. Já měl problémy s elektrikou taky a musel jsem koupit novou baterku,ale i regulátor (ignitech je k hovnu-do roka odešel a strašně se hřál) . Koupil jsem regler od VAPE (neřeje se a je naprosto v pohodě) a shořelo mi i pár cívek v altiku. Altik po převinutí naprd,tak jsem tam dal z litrové KAWINY ROK 1998-1999 a jen jsem prodloužil kabely( pod velké čokoládky na elektriku) a od té doby je vše v absolutním pořádku,nic se nehřeje a moto dobíjí jak má.Investice do regleru cca 1500 kč-do altíku 800 kč a baterka asi 1200. Takže za zhruba 3500-3800kč hodně muziky,ale hlavně klid a bezstarostná jízda i při řádné pile.

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.12.2015 od bikerbilly

    Ahoj, regulátor dobíjení a nyní už tímto přebíjením zničená baterie.

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.12.2015 od Ričmund

    Jak píšou ostatní. Já měl na Hondě GL 1200 stejý problém. Koupil jsem novou baterku, a po pár měsících byla K.O. No a vylučovací metodou, jsem zjistil, že regulátor je vadný. Po výměně ( 1500,-) vše o.k.

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.12.2015 od Boblbee

    Taky mne to potkalo, přesně jak píšeš.
    Regulátor dobíjení, najdeš ho tuším na pravé straně podsedláku ( taková krabička s žebrováním pro chlazení ), ale je to už hafo let...
    Držím palce, ať to vyřešíš co nejdřív..
    Zdar

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.12.2015 od LeChuligan

    je to jen regulator měnil sem ho na firebladu každou chvilu

    Doplněno:

    a co altik ten může být taky v pr...? bojím se že jo.... ujel jsem tak cca 10 km

    26.12.2015 od Kišór

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.12.2015 od polopost

    Já mám přesně opačnej problém. Můjkluk přestal dobíjet. Na volnoběh dává myslím 12,1V bez světel. Se světlama něco pod 12 a ve vyšších otáčkách sotva 12,5V
    Elektriku někdo z předchozíh majitelů tahal jinou strašně prasácky (kabel ze 3 kusů různejch vodičů atd) ale.... může tohledělat regl? To spíš odešla cívka v altíku, ne?

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.12.2015 od ..Roko..

    Problém regulátorů, je u všech výrobců strojů +/- stejnej, nicméně pokud vše funguje, jak má, měl by jsi se motat kolem 14V, jak na volnoběh, tak při zvýšenejch otáčkách. Pod 13V na volnoběh špatný, nad 14,7V při zvýšenejch, to stejný. Mě VTR dobíjí od 13,6 - 14,2V (beru všechny možný kombinace, volnoběh, zvýšený, světla- bez). Proměřit altík, sehnat jinej reglér, novou baterku a vše proměřit, jak psali kluci, špatnej reglér ti odpálil i baterku, možná sebou vzal i altík

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist