-
24.12.2015 od Kišór
Zdravím. poraďte mi prosím čím může být zapříčiněno že mám přepětí na baterii. multimetrem jsem naměřil 18.2V při nastartovaném motoru. po chvíli se baterie úplně vzbije na 0 ani světla na přístojovce se nerozsvítí. děkuji za rady.
-
24.12.2015 od kubak1
Ahoj z největší pravděpodobností je to regulátor dobíjení. Nedávno jsme taky měnili na skůtru. Baterka se vždy po chvíli vybila.
-
24.12.2015 od Kišór
Dá se to nějak s jistotou zjistit? abych ho nekupoval zbytečně. Napadl mě regulátor ale nebyl jsem si jist.
-
24.12.2015 od wencza-cbr
Hoj davam tomu tak 90% ze je to regulator. Jinak pokud chces zjistit jestli je opravdu vadny, lze celkem jednoduse promerit altik a pokud je tam vse ok musi to byt regler ;) jinak jak uz bylo receno honda a regulator dobijeni to jistota
Doplněno:
Tak nekupuj originál. Hodně se to nahrazuje regulátory od Ignitechu
25.12.2015 od kubacech
Díky všem za radu. No co jsem se díval kolik stojí tak je to celkem pálka :D
24.12.2015 od Kišór
-
25.12.2015 od likvos
Ahoj,taky jsem mel tenhle problem...vymenil jsem regulator a vse v pohode. Prebijel mi take na 18V,pri vyssich otackach motoru daval jeste vic. Znicil mi i akumulator. Koupil sem regulator od vape...stal kolem 500kc
-
25.12.2015 od red-bull
Čau. Já měl problémy s elektrikou taky a musel jsem koupit novou baterku,ale i regulátor (ignitech je k hovnu-do roka odešel a strašně se hřál) . Koupil jsem regler od VAPE (neřeje se a je naprosto v pohodě) a shořelo mi i pár cívek v altiku. Altik po převinutí naprd,tak jsem tam dal z litrové KAWINY ROK 1998-1999 a jen jsem prodloužil kabely( pod velké čokoládky na elektriku) a od té doby je vše v absolutním pořádku,nic se nehřeje a moto dobíjí jak má.Investice do regleru cca 1500 kč-do altíku 800 kč a baterka asi 1200. Takže za zhruba 3500-3800kč hodně muziky,ale hlavně klid a bezstarostná jízda i při řádné pile.
-
25.12.2015 od bikerbilly
Ahoj, regulátor dobíjení a nyní už tímto přebíjením zničená baterie.
-
26.12.2015 od Ričmund
Jak píšou ostatní. Já měl na Hondě GL 1200 stejý problém. Koupil jsem novou baterku, a po pár měsících byla K.O. No a vylučovací metodou, jsem zjistil, že regulátor je vadný. Po výměně ( 1500,-) vše o.k.
-
26.12.2015 od Boblbee
Taky mne to potkalo, přesně jak píšeš.
Regulátor dobíjení, najdeš ho tuším na pravé straně podsedláku ( taková krabička s žebrováním pro chlazení ), ale je to už hafo let...
Držím palce, ať to vyřešíš co nejdřív..
Zdar -
26.12.2015 od LeChuligan
je to jen regulator měnil sem ho na firebladu každou chvilu
Doplněno:
a co altik ten může být taky v pr...? bojím se že jo.... ujel jsem tak cca 10 km
26.12.2015 od Kišór
-
26.12.2015 od polopost
Já mám přesně opačnej problém. Můjkluk přestal dobíjet. Na volnoběh dává myslím 12,1V bez světel. Se světlama něco pod 12 a ve vyšších otáčkách sotva 12,5V
Elektriku někdo z předchozíh majitelů tahal jinou strašně prasácky (kabel ze 3 kusů různejch vodičů atd) ale.... může tohledělat regl? To spíš odešla cívka v altíku, ne? -
26.12.2015 od ..Roko..
Problém regulátorů, je u všech výrobců strojů +/- stejnej, nicméně pokud vše funguje, jak má, měl by jsi se motat kolem 14V, jak na volnoběh, tak při zvýšenejch otáčkách. Pod 13V na volnoběh špatný, nad 14,7V při zvýšenejch, to stejný. Mě VTR dobíjí od 13,6 - 14,2V (beru všechny možný kombinace, volnoběh, zvýšený, světla- bez). Proměřit altík, sehnat jinej reglér, novou baterku a vše proměřit, jak psali kluci, špatnej reglér ti odpálil i baterku, možná sebou vzal i altík