-
20.12.2021 od Tóša100
Zdravím a prosím o radu.
Při chcípnutí motoru, nebo když padnou otáčky pod nějaký limit, se někdy ozve vyloženě kovové mlácení v motoru a pak motor chcípne. Mám podezření, že je v pytli volnoběžka startéru, a že se to po snížení otáček jakoby potká s něčím. Je to možné??, popřípadě prý se tam dá dát volnoběžka z BMW, která je levnější.(pod čím to hledat, aby to tam páslo) . Mám Aprilii Pegaso 650i, 2003.
Díky za radu, zdraví NikolaDoplněno:
Ahoj díky za odpověď, startuje normálně, když to chcípnu já tak to chcípne normálně, jen když mi třeba při rozjezdu klesnou otáčky pod určitou mez tak v tom někdy zamlátí (ale kovové rány jak když řadíš bez spojky) a , pak jako by se hádala jestli jít do otáček nebo jestli chcípnout.
Více na: https://www.motorka...poradna&oid=6647
Copyright © Motorkari.cz27.12.2021 od Tóša100
-
20.12.2021 od ja1
spiš bych kouknul na primarní prevod , občas se stane že se povolí matka na klikové hřideli
-
21.12.2021 od VenaJH
Ahoj, a startuje to normálně bez pazvuků? Volnoběžka by to klidně být mohla. A konkrétně bych si tipnul na pružinku co drží slzy (nebo kameny) volnoběžky. Sundej pravý dekl motoru a třeba ty zbytky pružinky najdeš. Řeš to co nejrychleji, protože jinak si zničíš setrvačník a bude to o hodně dražší. Oprava je výborně popsána na stránkách Pegasoclubu. Volnoběžka samotná je shodná jak s bmw 650 tak KTM LC4. Já koupil komplet na eBay za cca 6k a zatím to chodí bezvadně.
Doplněno:
Ahoj díky za odpověď, startuje normálně, když to chcípnu já tak to chcípne normálně, jen když mi třeba při rozjezdu klesnou otáčky pod určitou mez tak v tom někdy zamlátí (ale kovové rány jak když řadíš bez spojky) a , pak jako by se hádala jestli jít do otáček nebo jestli chcípnout.
23.12.2021 od Tóša100
-
22.12.2021 od 33.petr
pokud bude zapotřebí nová volnoběžka,doporučuju demoto.eu,ochota,rychlost,cena...
-
31.12.2021 od udinar
S tím BMW máš pravdu, ještě KTM používala stejný motor, jedná se o motor Rotax