bmw_r1300gs_cartec




Mohu použít Bezdušovou pneu s Duší ?

Odpovědí (5)
  • 0

    10.3.2021 od cuir

    Jak bylo napsane, bezdusova pneuatika je uvnitr vroubkovana a duse dostane zabrat. Pokud ale pouzijes klouzek a dusi pekne "namazes" tak to vydrzi zivotnost pneumatiky.

    Problem bych u tebe videl v necem jinem. Ty mas zajiste vypletana kola, proto potrebujes pouzit dusi a na 99% jsem si jistej, ze na ten rafek nepatri bezdusova pneumatika.
    Resil jsem tohle s prodejci a nakonec i s vyrobci a dostal jsem od prodejcu ruzne odpovedi. Od vyrobcu jsem vsak dostal jednoznacne odpovedi. Na rafek kam vyrobce predepisuje pneumatiku s dusi je potreba toto dodrzet a nedat tam pneumatiku pro bezdusovy rafek, protoze pneumatika TL a rafek TT nejsou kompatibilni a je tam riziko vyzuti pneumatiky za jizdy. Nesedi to spravne na patce a to riziko tam proste je.
    Spravne by takova motorka nemela projit technickou a zaroven bych ocekaval i pripadny problem pri nehode a pojistnem plneni. Ale to uz je teoretizovani. Ale odpovedi od vyrobcu jsou jednoznace.
    A je to i logicke...proc by vyrobce resil vyrobu pneumatik prto dusi a bezdusi kdyz by to bylo vlastne jedno co na ten rafek nazujes.

    Doplněno:

    Bezdušová pneu se od dušové samozřejmě neliší ani tvarem patky, ani průměrem patky, ale jen tím, že nesmí propouštět vzduch a na patkách je tlustší vrstva měkčí gumy, aby patka dobře těsnila na ráfku. Na některých TL pneu je dokonce napsáno, že v případě použití na ráfku vyžadujícím duši (typicky vyplétané kolo s niplema skrz ráfek) se má do pneu vložit duše.
    Takže není žádný problém použít TL pneu s duší na vyplétaném kole, opačně by to mohl být problém, použít TT pneu na litém kole bez duše, ale určitě by nehrozilo vyzutí pneu, jak tady někdo takovou blbost napsal, ale jen by mohl ucházet vzduch, na to by se mělo přijít hned po montáži a nahuštění.

    12.3.2021 od Maxipes_Fík

    Jinak otázku nechápu, mám dušovky dávám tma dušovky a duše, vozím s sebou duši + lepení, na jiné moto mám bezdušovky, dávám tam bezdušovky a vozím s sebou knoty , mám pojistku - asistenci....samozřejmě používám také mastek

    11.3.2021 od CRF1000

    bezdušový ráfek musí být především vytvarován pro použití bezdušové pneumatiky, jinak může být problém pneumatiku vůbec nafouknout, protože na patce to nebudu těsnit natolik abys to nafouknul pumpičkou nebo kompresorkem / tím myslím výměnu u silnice/ dá to jen silný kompresor který tam šlehne tolik vzduchu že pneu roztáhne patka se přitlačí k ráfku a vzduch přestane utíkat

    11.3.2021 od CRF1000

    Doplnit odpověď

  • 1

    10.3.2021 od Jiří78

    Klidně duši použij, není problém.

    Doplněno:

    Děkuju za odpověď.. nic jiného mi asi nezbyde...

    10.3.2021 od Péša74

    Taky to mám na zadním kole tak

    10.3.2021 od Jiří78

    Doplnit odpověď

  • 1

    10.3.2021 od tempest

    Kdysi mně u auta pneuservis tvrdil, že ten bezdušák tu duši sežere (odře). Ale neřešil bych to a jezdil.

    Doplněno:

    Díky...

    10.3.2021 od Péša74

    Doplnit odpověď

  • 1

    10.3.2021 od stnd

    koupil bych zesílenou duši, bezdušové pneu bývají uvnitř vroubkaté a neni to optimální. Ale sám jsem takhle duši měl a OK

    Doplněno:

    Dikes...podivam se až to zuju v jakém stavu je ta stará duše a bude hned jasno ! Nové Pneu mi přijdou zítra...a já jedu domů z Rotterdamu až v pátek..tak v neděli budu zouvat a Studovat okolnosti .. díky za info

    10.3.2021 od Péša74

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.3.2021 od CRF1000

    problém bude když to píchneš a nepůjde to opravit knotem...povezeš s sebou preventivne náhradní duši - duše....

    Doplněno:

    Jinak já sebou vozim lepení ve spray ...našroubuju napusti se kolo a rozjedu se..zalepeno.. klidně pak dam novou duši... Zatím jsem nikdy nepích...asi štěstí

    10.3.2021 od Péša74

    Omlouvám se za ten minusovej lajk nebo co to je..to sem nechtěl.. určitě dikes za nazor a radu

    10.3.2021 od Péša74

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist