-
25.1.2021 od OtevekCross
Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat. Na mém TRku když dám sytič úplně dolu do vyplé polohy, tak mi to chcípne, i když mám volnoběžný šroub na max. otáčky. V karburátoru mám všechny trysky vyčištěné a i samotný karburátor. Hlavní tryska původní 95. Pak podle netu nějaká volnoběžná tryska/tryska na směs dotáhla na max, a pak o 2,5 vytočená. (Prý to má být hodnota od výrobce). Výsledek je takový, že musím mít i za tepla zaplej sytič. Svíčka není nijak opálená.. řekl bych, že je ok. Sání tam je všechno původní, jediný co tak mám jinou koncovku výfuku, ale dělalo to i před výměnou. Stalo se to už někomu? Nebo nějaký nápady čím by to mohlo být? Díky ?
-
28.1.2021 od SimpleManCZ
Moje TR bývalo hrozně citlivé na nečistoty, ale když jsi říkal že máš karb čistý tak tím to nejspíše nebude. Ještě mi dělal bordel O kroužek mezi přírubou a karburátorem, byl vymačkaný a přisávalo to vzduch.
-
10.2.2021 od W3ro
Hele vyřešil si to už? Mám ten stejnej problém, kdyztak mi napiš na fb : Michal Král na úvodní mám TDR 125. Také si nevím rady