-
14.1.2021 od jobss
Neví někdo,co je za problém při studeném startu a při delším odstavení z provozu nemá snahu "naskočit"a pokud "naskočí ",tak ihned "zdechne" neudrží volnoběh
-
15.1.2021 od pkkaca
Benzín,karbec,svíčka.Jinak to nevidím jestli to před dlouhou odstávkou bylo ok
-
15.1.2021 od kocour28
Z vlastní zkušenosti tipuju benzin. Běžné palivo (95) obsahuje řadu přísad, včetně kondenzované vody, které mají tendenci se při delším odstavení zejména v zimním období, oddělovat. Pak se při takovém startu do motoru dostává místo kvalitního benzínu tato nedefinovaná směs a motor to nebere. Proto se doporučuje na delší odstavení, hlavně přes zimu, natankovat lepší benzín s minimem přísad, třeba Vervu. Nebo jakýkoliv benzín s vysokým o.č. (95, 100).
Stejné problémy jsem řešil u Viraga 1100, KAWA 1000 ZX Ninja. Velmi obtížné startování, po rozběhu nepravidelný chod, kašlání, střílení. Po přechodu na Vervu (na zimu) bez problémů.Doplněno:
benzín s vysokým o.č. 98, 100
15.1.2021 od kocour28
-
15.1.2021 od Hydropes
A taky občas pomůže:
1) zavři kohout, u podtlakovýho to odpadá
2) na karbci dole povol šroub vypouštění plovákový komory - ideálně nasad hadičku na ten cuplik vedle šroubu a vypusť benzín do skleničky.
3) otevři kohout a počkej cca 30s než doteče čerstvý benzín z nádrže
4) zapni sytič a startuj
A pak doporučuju při delší odstávce motorky - když jí dáš do garáže - zavřít benzín a nechat dojet až sama chcípne...pak ti odpadne to vypouštění.
Toto funguje na všech mých karbecových mašinách i s obyč benzínem.Doplněno:
15.1.2021 od Hydropes
JJ dík jen sonduji názory,asi se na tom všichni shodneme co je tam uvedeno. Neví ještě někdo radu jak seřídit ventily? Nějakej manuál nebo návod? Díky všem.
15.1.2021 od jobss