-
12.11.2020 od JardaZ.
Na skutru Honda SH 125 (ESP 2013) během servisního intervalu musím dolévat olej (cca 1dl/1000km). Při malém objemu celé náplně je to už docela dost. Jezdí to stále stejně, najeto 50+ tkm. V zahraničí jsem si na těchto skutrech všiml nálepek "Olej kontroluj každých 1000km". Otázka je, zda to mizí přes kroužky nebo přes vodítka ventilů. Rád bych s tím něco přes zimu udělal.
-
13.11.2020 od FiZzeR
Pokud nechčije na zem, tak mizí výfukem. To znamená buď přes kroužky nebo přes vodítka a gufera ventilů. Deci na tisíc u 125 není málo, ale dokud to jezdí, není ekonomicky rentabilní to řešit.
Doplněno:
U skútru to přes vodítka moc nebude. Nebrzdí motorem.
Já bych to neřešil.15.11.2020 od TDM851
-
13.11.2020 od pkkaca
Ahoj,po 50 tkm je myslím 1dcl na 1tkm uplně v pohodě..??Určitě jí dáváš nažrat a to pak každej motor něco pápne..Vůbec bych to neřešil..Jinak třeba u Viraga to spousta lidí řeší "hustším" olejem..Místo 10W-40 20W-40
Doplněno:
po 50 tis km měla být už dávno vyměněna ztvrdlá guferka ventilů
16.11.2020 od CRF1000