bmw_r1300gs_cartec




Jawa 50/21 vynechává

  • 0

    30.9.2015 od lloollman



    Zdarec, potřeboval bych poradit co s tím viz.:video...vynechává, skáče....někdy chytne jen na roztlačení. Benzin je dávaný úplně nový, s olejem v poměru 1:33, karburátor s tryskami vyčištěn, svíčka dávaná druhá, kondik je taky nový. Koupil jsem si palivový filtr - papírový...myslíte že to může být nedostatečným přitékáním do karbecu ? nevím jak to poznat, ale teče tam. Někde jsem četl, že se časem nějak ucpe olejem, a nepropouští tolik (mám ho asi měsíce).
    Zkuste poradit, děkuji.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 1

    30.9.2015 od Koudy01

    Neprobiji ti kladivko. To tak jiskrit nema ne?

    Doplněno:

    Kdyz sem tam prolitne jiskra, je to v pohode a normalni. Ale pokud to blika porad tak moc, jak ve videu, je jeste porad neco spatne.

    1.10.2015 od Koudy01

    zdar, tak jsem to dneska rozdělal a očistil ty kontakty, šlo to celkem špatně, ale podařilo se. Dále jsem dal jiný kondik, seřidil všechno a chytlo hned na poprve. Uvidím potom při jízdě. Jiskry to háže ale pořád, tak nevím jak dlouho to vydrží, než se to zase opálí.

    1.10.2015 od lloollman

    A pokud porad nic, tak civku....nicmene tohle je urcite problem v elektrice nikoliv karburatoru nebo nedotikajicim benzinu.

    30.9.2015 od Koudy01

    Urcite to tak moc jiskrit nema. Zkontroluj to kladivko, jestli dobre doseda a jestli je dobre odizolovany. Jemnym smirglem nebo pilnikem ocisti ty dosedaci plosky a pokud porad nic, zkus jeste jednou vymenit kondik.

    30.9.2015 od Koudy01

    za "neprobiji ti kladivko" patri otaznik

    30.9.2015 od Koudy01

    Doplnit odpověď

  • 1

    30.9.2015 od agadirCZ44

    šel bych na to metodicky ...
    1) Mohlo by to být opravdu tím palivem že nestačí přitékat já jsem takhle jednou taky koupil filtr a nakonec letěl ven protože dělal spíš problémy než užitek... ale dá se to poznat že po chcípnutí chvilku počkáte až doteče benzín a pak po nastartování by měl chvíli šlapat normálně pokud ne chyba je jinde.

    2) Zapalování...Zase pokud startuje jen na roztlačení může být slabé magneto jako takové nebo jen špatná cívka ale taky třeba já měl v tomhle problém že jsem měl zapojeno zapalování jako na větších Jawach tzn. ze zapalování do indukčky a z druhé strany inkdučky směrem na kladívko ... což sice funguje ale chyté hlavy ve fabrice to vymyslely jinak...
    ze zapalování zase na inkdučku ale z toho samého kontaktu inkdučky hned na kladívko a druhou stranu inkdučky natvrdo na zem .Má to výhodu v tom že kondenzátor se nabíjí po delší interval a tím pádem má v sobě naakumulován větší náboj...

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.9.2015 od lloollman

    cívkou to být nemůže, ta je dávaná nová a navíc, to s ní i s filtrem najelo asi 100km, pak jednou jsem to vytahnul na projížďku, a od té doby to dělá. Problém je ovšem zapeklitější. Někdy to chytne na nakopnuti ( jednou max 3 slapnu) krasne drzi, a z ničeho nic chcipne, a pak už jen roztlačit. Pak jsem si myslel, že mám moc oleje v benzínu, tak jsem přilil trochu čistého naturalu, asi 5 minut to dělalo dál ( při jízdě ), ale z ničeho nic se to chytlo a jezdil parádně, ovšem ne víc jak 30 km/hod. Ale po dalším nastartování opět stejný problém.
    Děkuji moc za rady, vyzkouším, když tak přemýšlejte dál :)

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.9.2015 od Jose321

    Kondenzátor by to mohl dělat pokud to takhle jiskří.

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist